Sukhminder Kaur

Autorisasjon (2008)

Sukhminder Kaur er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Forferdelig

Mer uprofesjonell, ufin og lite hyggelig lege skal du lete lenge etter. Det positive må være for dere som ønsker å sette egne diagnoser og motta sykemeldinger raskt og enkelt, da bør dere gå hit.
Dersom dere skal ha en lege som gir råd, veileder og henviser til riktige instanser, finn en annen.

Hvis hun skal forbedre seg må hun vurdere sine sosiale antenner og hvordan hun snakker til sine pasienter, samt vurdere egen kapasitet. Tydelig at dette skal gå på løpende bånd, fort inn og rett ut igjen. Aldri tidsnok til avtalte timer. LAAAANG ventetid.

Ufattelig lang ventetid og ufin sekretær i skranken

Legen er i og for seg flink nok, men det holder ikke når hun konsekvent er minimum 40 minutter forsinket. Sønnen min hadde time hos henne da han var 1 år, og vi ventet i 1 1/2 time på å komme inn til timen.

Noen av sekretærene i skranken burde enten ta seg en ferie eller gå et service-kurs. Elendig kundebehandling som ikke er verdt noens tid eller penger. Min anbefaling er å velge et annet legesenter.

Sukhminder Kaur

For meg er det vanskelig å forstå den sure kritikken av denne legen !
Jeg blir alltid møtt av en lyttende positive dame !
Jeg har hatt mange leger i mitt 73 årige liv og Kaur er blandt de aller beste !
Man kan dessuten ikke forvente fra noe menneske at man alltid er så heldig å besøke dem på en 100% god dag selv om de er leger.
Det går også ann å komme med bemerkninger på en pen måte under besøket, dersom man føler seg ubekvem med behandlingen.
Før jeg valgte fastlege leste jeg om hennes tidligere praksis og der var det mange som beklaget at hun sluttet.
Derfor valgte jeg ha henne som fastlege når henvendelsen kom fra Jessheimlegene.

Ps : Ventetid på legekontor har alltid vært en sedvane

Den beste legen på Jessheimlegene

Jeg forstår ikke alle de negative kommentarene.
Jeg har har vært hos flere av de legene der og hun er uten tvil den beste.
Vente tid må man nesten beregne uansett hvor man har fastlege. Synes egentlig hun er en av de med minst vente tid. Hun hører på deg, husker ting og følger opp.
Jeg kan absolutt anbefale henne!

Alt for lang ventetid for å komme inn til time

Hun er veldig hyggelig, men føler at jeg ikke får den hjelpen jeg har behov for.
Hun er også alltid forsinket. Man venter alltid minst 30-40 minutter for å komme inn til time. Ventetid på over en time er heller ikke uvanlig.