Sukhminder Kaur

Autorisasjon (2008)

Sukhminder Kaur er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Rask, brå og dårlig hukommelse...

Har nå hatt denne legen i godt over 4 år, siden min sønn ble født. De gangene jeg har vært inne fordi sønnen min har vært syk, har hun såvidt kaktet et blikk på han, og den ENE gangen hun skulle kikke i halsen hans stakk hun spatelen så langt inn i halsen at han fikk vondt. Har vært mye hos henne de siste 8 mnd da jeg er gravid og sykemeldt, og har ikke følt at jeg har blitt tatt på alvor. Hun husker ikke noe personlig om meg fra gang til gang, hun vil bare bli ferdig med pasienten sin, og er brå og hardhendt ved undersøkelser. For ikke å snakke om at jeg ALLTID må vente minimum 40 min på å komme inn til henne. Bytter fastlege så snart dette svangerskapet er over...

Arrogant

Har vært hos henne ved 3 tilfeller. Vært like misfornøyd hver gang. Hun har en arrogant holdning og veldig lite interessert. Ville ikke henvise min sønn videre til øye lege, selvom han hadde sliti med øynene fra han ble født. Og vi har vært inn og ut av legekontoret og bare fått nye øyedråper. Var også hos hun da jeg skulle sette p stav, hadde ikke tid til å vente de 5 minuttene på at bedøvelsen skal virke. Skjærte i meg, og jeg sa ifra at dette kjenner jeg, da trakk hun på skuldrene og fortsatte prosessen.

Imøtekommende

Ble tatt hyggelig i mot og nesten på rett tid også. Grei diagnose...Munn, hånd og fotsyken. Tok CRP for sikkerhets skyld. God info om videre forløp og råd i forhold til fysisk aktivitetsnivå (sykle Birken)

Den beste legen jeg har hatt

Jeg slet med høyt kolestrol og vi har sammen slanket meg og fått kolestrolen ned til normalt nivå. Hun tar tid til deg som pasient og hjelper på en god måte. Hun kan jeg anbefale som fastlege.

Startet bra, ble dårligere.

I starten da jeg hadde henne som lege var jeg veldig fornøyd. Hun lyttet til problemene og ga god hjelp, men det gikk over ettervært.

Under legetimene jeg hadde så startet hun å spørre om farging av hår og i den duren siden jeg gikk på skole for å bli frisør. Hun spurte også om produktene i butikken der jeg jobber og brydde seg ikke om problemene mine eller grunnen til at jeg var der.

Ventet neste alltid 60 min, og om jeg hadde time kl 08.00 kom jeg ikke inn før 08.30-08.45. Måtte tilåmed vente 60-90 min de gangene jeg hadde hastetime. Byttet tilslutt for fikk nok av legen som viste lite interesse for å hjelpe meg og et personale som var uhyggelig og frekke til tider.