Ubbat Ocak

Solum Legesenter DA

2007

0 av 1900

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Solum Legesenter DA
Pelotongvegen 2 3734 Skien
Tlf: 35 91 55 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ubbat Ocak er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Utrolig dyktig

Fra første time forstod jeg at han er en dyktig lege! Er meget reflektert og presis lege både med timer, diagnostisering og behandling. Han satte diagnosen som jeg kjenner meg igjen i, ga meg medikamenter som har snudd livet mitt i en positiv retning, legene og spesialistene før han hadde brukt over flere år med feil medikament og feil diagnose.
Er veldig glad for å ha fått en så dyktig fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Vil si at Ubbat, er en dyktig og god lege. Spiller ingen rolle om man har en sjelden diagnose, den leste han seg bare opp på før han overtok geskjeften til hans forgjenger. Føler meg godt ivaretatt.

Super lege😄

Har hatt han noen måneder og han har fått utrettet mye på denne tiden for meg,
Ble henvist raskt vidre til en spesialist pga problem med smerter/søvn/energi og har nå fått en tilbakemelding på hva som har plaget meg i mange år så da har jeg dette å gå ut i fra.
Han virker hyggelig og positiv og kan trygt anbefales.

Vanskelig å forstå

Legen er vanskelig å forstå med sitt dansk språk. Alt skjer så fort, timen er ferdig før jeg får kommet med mitt ærend

Den beste legen jeg noengang har hatt!

Han kom som en reddende engel i en tung tid både fysisk og psykisk i livet mitt, og jeg føler meg utrolig heldig som har ham som fastlege!

Han er imøtekommende, oppmerksom, positiv og støttende, samtidig som han er rask, effektiv, presis, initiativrik, løsnings-orientert og svært faglig dyktig!

Ubbat Ocak er rett og slett en kjernekar, og jeg gir ham herved mine varmeste anbefalinger til alle andre som trenger en god lege!

En lege som jeg vrkelig kan anbefale.

Jeg har aldri hat en så god lege.Jeg har 100% tillit til dene legen.Han tar seg tid til å lytte og han er flink til å forklare.Godt det finnes så dyktige leger.

Lyttende og faglig god.

Tar seg tid til å lytte. Forteller om muligheter og valg for den gitte situasjon. Utreder ting. Og ikke minst har han en fin framtoning, dvs karisma, kan anbefales...

Anbefales sterkt

Veldg bra lege. Følger opp sent og tidlig, jeg fikk sms med prøveresultatene klokka 22 samme dag som jeg tok prøvene. Hyggelig og flink. Beste lege jeg har møtt.

Dyktig, grundig, til å stole på og flott personlighe

Første legen som tar tid til deg og forklarer godt, undersøker og har peiling! Hyggelig, uhøytidelig og særdeles dyktig. Maks tillitt til han. Jeg og min mann savner denne legen i vår kommune etter at han flyttet, og vurderer sterkt lang reisevei for å ha han igjen.

Meget bra lege

Meget bra lege. Punktlig og konsis, og samtidig god til å lytte til pasienten, dog uten at dette på noen som helst måte går utover tidsforbruket. Kan anbefales.

Den beste fastlegen jeg har hatt noen gang.

Var utsatt for en "arbeidsulykke" hjemme hos min datter, kom da inn til en vikarlege dagen etter. Møtte min fastlege i gangen på legesenteret han lurte på hva som hadde skjedd med meg. Tok meg inn på sitt kontor og vurderte meg på nytt. Har blitt fulgt veldig tett opp i denne skaden og de andre problemer jeg har, så jeg må beundre han for dette.
Men dessverre så slutter han her på legesenteret på Ulefoss, så jeg misunner de som får han som fastlege.
TAKK for at du har tatt meg alvorlig i denne situasjonen (den siste)og eller.
MANGE TAKK

Super lege

Dette er den aller beste legen jeg har hatt noen gang. Det er ganske lett å få time hos han. Han er nesten alltid presis. Han forstår mitt behov. Han har alltid gode medisinløsninger, og innenfor smertebehandling har han gitt meg optimale medisiner (iflg. smerteklinikk). Han viser alltid omtanke, er veldig rask på arbeidet, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. De som kommer til legen for å få en lang og hyggelig prat, vil nok bli skuffet, men de som kommer for å få den aller beste hjelpen, vil alltid få sine behov ivaretatt.

En fantastisk lege

Tar seg god tid, og tar deg på alvor. Hører på det en har å si! Han gir raske tilbakemeldinger ved evt prøveresultat.

en bra lege

vennlig,imøtekommende, lytter, snakker forståelig om din sykdom. rask til å henvise videre. har tid til å lytte.du får sitte til du er ferdig.

Nedlatende og lite interessert

Kan bli bedre på å lytte til pasienten og sende denne til spesialist når det er nødvendig...

Høflig, sympatisk, lett forståelig og svært dyktig!

Imponerende trygg. Gir både diagnoser og medisiner uten hjelp av oppslagsverk.
Effektiv og kort ventetid for legetimer.
Selvfølgelig fastlege for både meg og kona.
Ingen over, ingen ved siden!

Hyggelig, imøtekommende og effektiv

Klar tale og fremstår som dyktig og løsningorientert. Svært posivt inntrykk.