Ubbat Ocak

Solum Legesenter DA Mann, 38 år

Autorisert2007
Ledige plasser 25 av 1850
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien
Ubbat Ocak er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Lyttende og faglig god.

Tar seg tid til å lytte. Forteller om muligheter og valg for den gitte situasjon. Utreder ting. Og ikke minst har han en fin framtoning, dvs karisma, kan anbefales...

Anbefales sterkt

Veldg bra lege. Følger opp sent og tidlig, jeg fikk sms med prøveresultatene klokka 22 samme dag som jeg tok prøvene. Hyggelig og flink. Beste lege jeg har møtt.

Dyktig, grundig, til å stole på og flott personlighe

Første legen som tar tid til deg og forklarer godt, undersøker og har peiling! Hyggelig, uhøytidelig og særdeles dyktig. Maks tillitt til han. Jeg og min mann savner denne legen i vår kommune etter at han flyttet, og vurderer sterkt lang reisevei for å ha han igjen.

Meget bra lege

Meget bra lege. Punktlig og konsis, og samtidig god til å lytte til pasienten, dog uten at dette på noen som helst måte går utover tidsforbruket. Kan anbefales.

Den beste fastlegen jeg har hatt noen gang.

Var utsatt for en "arbeidsulykke" hjemme hos min datter, kom da inn til en vikarlege dagen etter. Møtte min fastlege i gangen på legesenteret han lurte på hva som hadde skjedd med meg. Tok meg inn på sitt kontor og vurderte meg på nytt. Har blitt fulgt veldig tett opp i denne skaden og de andre problemer jeg har, så jeg må beundre han for dette.
Men dessverre så slutter han her på legesenteret på Ulefoss, så jeg misunner de som får han som fastlege.
TAKK for at du har tatt meg alvorlig i denne situasjonen (den siste)og eller.
MANGE TAKK