Ubbat Ocak

Pelotongvegen 2 3734 Skien
Ubbat Ocak er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Super lege😄

Har hatt han noen måneder og han har fått utrettet mye på denne tiden for meg,
Ble henvist raskt vidre til en spesialist pga problem med smerter/søvn/energi og har nå fått en tilbakemelding på hva som har plaget meg i mange år så da har jeg dette å gå ut i fra.
Han virker hyggelig og positiv og kan trygt anbefales.

Vanskelig å forstå

Legen er vanskelig å forstå med sitt dansk språk. Alt skjer så fort, timen er ferdig før jeg får kommet med mitt ærend

Den beste legen jeg noengang har hatt!

Han kom som en reddende engel i en tung tid både fysisk og psykisk i livet mitt, og jeg føler meg utrolig heldig som har ham som fastlege!

Han er imøtekommende, oppmerksom, positiv og støttende, samtidig som han er rask, effektiv, presis, initiativrik, løsnings-orientert og svært faglig dyktig!

Ubbat Ocak er rett og slett en kjernekar, og jeg gir ham herved mine varmeste anbefalinger til alle andre som trenger en god lege!

En lege som jeg vrkelig kan anbefale.

Jeg har aldri hat en så god lege.Jeg har 100% tillit til dene legen.Han tar seg tid til å lytte og han er flink til å forklare.Godt det finnes så dyktige leger.

Lyttende og faglig god.

Tar seg tid til å lytte. Forteller om muligheter og valg for den gitte situasjon. Utreder ting. Og ikke minst har han en fin framtoning, dvs karisma, kan anbefales...