Ubbat Ocak

Autorisasjon (2007)

0 av 1900

Ubbat Ocak er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Tar seg tid til pasienten

Ingen ulempe at Ubbat er blid og har godt humør heller.
Flink til å forklare hva som er feil, samt ønsket behandling, samt prognoser.
Og ikke minst: flink til å lytte.

Fantastisk Lege!

Ubbat er en veldig forståelsesfull, imøtekommende og seriøs fastlege som tar ting på alvor. Han er veldig snill og hyggelig, samt viser full oppmerksomhet til pasienten. Veldig fornøyd med han og skal aldri bytte fastlege.

Meget trygg og svært kunnskapsrik

Usedvanlig vennlig og imøtekommende. Jeg hadde hatt hostekuler i flere måneder. Fikk time og etter å ha lytta på lungene, to ganger på høyre side og fem/seks ganger på venstre, hadde han diagnosen. Jeg fikk 'noe' å inhalere. Samme kveld og natt var jeg fri hosten. Ubbat imponerte meg. Får sjekka blodtrykket hvert halvår, og han lar meg samarbeide ved å måle trykket sjøl de siste dagene før legebesøket. Han tar også blodprøver som han mener er nødvendig.

fantastisk lege

presis utrulig rask på respondering av svar og resepter.Nøye og tar deg på alvor,lytter til deg og hører på deg uten og overkjøre deg.Jeg hadde en flott fastlege før han gikk av med pensjon,og så har jeg fått en like bra eller bedre.Kan ikke være mer fornøyd selv om hverdagen ikke er alltid like bra

Forståelig, omtenksom og godhjertet!

Verdens beste fastlege uten tvil! Tar ekstremt godt vare på sine pasienter, tar seg god tid og viser forståelse og omsorg for enhver! Kunne ikke fått meg en bedre fastlege, og uendelig glad datteren min får ha han også!