Ubbat Ocak

Solum Legesenter DA Mann, 38 år

Autorisert2007
Ledige plasser 51 av 1950
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien
Ubbat Ocak er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Den beste legen jeg noengang har hatt!

Han kom som en reddende engel i en tung tid både fysisk og psykisk i livet mitt, og jeg føler meg utrolig heldig som har ham som fastlege!

Han er imøtekommende, oppmerksom, positiv og støttende, samtidig som han er rask, effektiv, presis, initiativrik, løsnings-orientert og svært faglig dyktig!

Ubbat Ocak er rett og slett en kjernekar, og jeg gir ham herved mine varmeste anbefalinger til alle andre som trenger en god lege!

En lege som jeg vrkelig kan anbefale.

Jeg har aldri hat en så god lege.Jeg har 100% tillit til dene legen.Han tar seg tid til å lytte og han er flink til å forklare.Godt det finnes så dyktige leger.

Lyttende og faglig god.

Tar seg tid til å lytte. Forteller om muligheter og valg for den gitte situasjon. Utreder ting. Og ikke minst har han en fin framtoning, dvs karisma, kan anbefales...

Anbefales sterkt

Veldg bra lege. Følger opp sent og tidlig, jeg fikk sms med prøveresultatene klokka 22 samme dag som jeg tok prøvene. Hyggelig og flink. Beste lege jeg har møtt.

Dyktig, grundig, til å stole på og flott personlighe

Første legen som tar tid til deg og forklarer godt, undersøker og har peiling! Hyggelig, uhøytidelig og særdeles dyktig. Maks tillitt til han. Jeg og min mann savner denne legen i vår kommune etter at han flyttet, og vurderer sterkt lang reisevei for å ha han igjen.