Ubbat Ocak

Solum Legesenter DA

2007

0 av 1900

Solum Legesenter DA Telefonnummer35 91 55 8035 91 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pelotongvegen 2 3734 Skien
Ubbat Ocak er en av 47 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Tillitsvekkende, lyttende og faglig god.

Har vært min fastlege siden han begynte på Solum legesenter. Meget god oppfølging og han gir god informasjon om det jeg har spørsmål om. Kan anbefales, ser han har full liste og det forstår jeg ut fra hans dyktighet.

Trygg og empatisk

En lege du kan snakke med og som virkelig bryr seg,og ikke minst får ting gjort.Jeg kunne ikke fått en bedre lege som min fastlege.

Utrolig dyktig

Fra første time forstod jeg at han er en dyktig lege! Er meget reflektert og presis lege både med timer, diagnostisering og behandling. Han satte diagnosen som jeg kjenner meg igjen i, ga meg medikamenter som har snudd livet mitt i en positiv retning, legene og spesialistene før han hadde brukt over flere år med feil medikament og feil diagnose.
Er veldig glad for å ha fått en så dyktig fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Vil si at Ubbat, er en dyktig og god lege. Spiller ingen rolle om man har en sjelden diagnose, den leste han seg bare opp på før han overtok geskjeften til hans forgjenger. Føler meg godt ivaretatt.

Super lege😄

Har hatt han noen måneder og han har fått utrettet mye på denne tiden for meg,
Ble henvist raskt vidre til en spesialist pga problem med smerter/søvn/energi og har nå fått en tilbakemelding på hva som har plaget meg i mange år så da har jeg dette å gå ut i fra.
Han virker hyggelig og positiv og kan trygt anbefales.