Ubbat Ocak

Solum Legesenter DA

2007

0 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ubbat Ocak er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Meget trygg og svært kunnskapsrik

Usedvanlig vennlig og imøtekommende. Jeg hadde hatt hostekuler i flere måneder. Fikk time og etter å ha lytta på lungene, to ganger på høyre side og fem/seks ganger på venstre, hadde han diagnosen. Jeg fikk 'noe' å inhalere. Samme kveld og natt var jeg fri hosten. Ubbat imponerte meg. Får sjekka blodtrykket hvert halvår, og han lar meg samarbeide ved å måle trykket sjøl de siste dagene før legebesøket. Han tar også blodprøver som han mener er nødvendig.

fantastisk lege

presis utrulig rask på respondering av svar og resepter.Nøye og tar deg på alvor,lytter til deg og hører på deg uten og overkjøre deg.Jeg hadde en flott fastlege før han gikk av med pensjon,og så har jeg fått en like bra eller bedre.Kan ikke være mer fornøyd selv om hverdagen ikke er alltid like bra

Forståelig, omtenksom og godhjertet!

Verdens beste fastlege uten tvil! Tar ekstremt godt vare på sine pasienter, tar seg god tid og viser forståelse og omsorg for enhver! Kunne ikke fått meg en bedre fastlege, og uendelig glad datteren min får ha han også!

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Ubbat en god stund nå og må bare si at jeg er ekstremt fornøyd! Har aldri hatt en mer forståelsesfull og flink lege før! Jeg har følt meg godt i vare tatt og han får ting gjort. Han er veldig flink i yrke sitt og kan det han driver med! Jeg som pasient har full tillit til han og jeg føler at jeg blir hørt og tatt seriøst! 😊

Tillitsvekkende, lyttende og faglig god.

Har vært min fastlege siden han begynte på Solum legesenter. Meget god oppfølging og han gir god informasjon om det jeg har spørsmål om. Kan anbefales, ser han har full liste og det forstår jeg ut fra hans dyktighet.