Ubbat Ocak

Autorisasjon (2007)

Ubbat Ocak er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ubbat Ocak

Fabelaktig lege

Jeg og familien min med mann og to barn fikk denne legen i 2016 når vi flyttet til Norge.Han var en utrolig flink lege,løsningsorientert,veldig forståelsesfull og med mye omsorg.Vi ble sett og hørt hele veien,vi har hatt god oppfølging,både jeg og mannen min har en kronisk sykdom og fikk andre og mye bedre medisiner.Veldig flink med barna også.Dessverre måtte vi flytte til en annen kommune ifjor og måtte bytte fastlegen.Vi savner han virkelig..og når jeg leser at han måtte slutte i sin stilling ble jeg veldig lei meg.Håper at han kommer tilbake etterhvert fordi han er en fantastisk dyktig lege som blir veldig savnet av alle.

Byen beste

Rask og dyktig. Bra oppfølging!!
Stor kunnskap og mye medmenneskelighet. Får rask tilbakemelding ved prøver og står på for raskest mulig henvisning til spesialister.

Beste legen jeg har vært borti

Solum og vi som var pasientene hans mister en fantastisk lege. Jeg og min mann og barn følte oss trygge og ivaretatt av denne legen. Han kunne se at jeg hadde vondt, og sendte meg på MR. Der andre bare ga tabletter. Forståelsesfull, humoristisk og intelligent. Rask i hodet og rolige nerver.

Trygg og kunnskapsrik

Flink på kommunikasjon, rask, blid, imøtekommende og kunnskapsrik. Åpen for nytenkning håper han er flink tip å samarbeide med andre instanser, da jeg venter på avklaring om vond hofte fra TSS

Verdens beste lege!!!

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Har vært hans pasient i noen år nå både jeg og min datter. Han er effektiv og for noen tydeligvis litt for kjapp. Han tar seg tid å lytter, men noterer og er effektiv på samme tid. Sender deg videre til spesialister ved behov. Utrolig kunnskapsrik. Tar tiden vår også på alvor. Kun 1 gang jeg har måttet vente en stund, men da hadde han ambulanse. Sist kom jeg inn 3 min før timen egentlig var. Anbefaler Ubbat Ocak på det varmeste.