Adam Pietrzykowski

Autorisasjon (1993)

Adam Pietrzykowski er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Adam Pietrzykowski

Trygg, solid, grundig

Har hatt Adam som fastlege fra ordningen ble satt i drift. Jeg kan ikke finne noe negativt å si om han. Godt å ha en lege som er grundig, faglig suveren, dyktig og flink til å forklare, veldig direkte.

Trygg og kunnskapsrik

Tar pasienten på alvor og henviser til rette instanser for videre oppfølging. Grei informasjon og får de svar jeg trenger
Hyggelig, hjelpsom og empatisk

Hyggelig, men stresset

Har hatt Adam som fastlege i mange år, men så meg nødt til å bytte da jeg måtte flytte på grunn av studiene mine. Han er alltid blid og imøtekommende, men opplever han dessverre som stresset og "på vakt" når det gjelder klokka.

Sist jeg var hos Adam fjernet jeg en føflekk som han ikke hadde sydd ordentlig igjen, noe som førte til at arret ble ganske stygt. Når en sykepleier skulle fjerne stingene et par uker etterpå var han tydelig på at dette var dårlig arbeid.

Foruten dette har han alltid tatt meg seriøst, men som nevnt er han som mange fastleger stresset og opptatt av at ting skal gå fort før man er ute av døra igjen.

Tar ting på alvor.

Når jeg er hos Adam,så føler jeg det som å besøke en venn. Han er rask til både å sende resepter og henvisninger til spesialist. En trivelig kar som kan faget sitt.

Kunnskapsrik, profesjonell og trygg

Trygg, tillitsvekkende, erfaren, omgjengelig og er interessert. Veldig fornøyd! Tar seg alltid god tid og har godt humør!