Silje Smelvær

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Silje Smelvær er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Silje Smelvær

Kjempefornøyd

Byttet til Silje da hun er min manns fastlege. Endelig fått en lege som jeg stoler på. Tar seg god tid, lytter og sender meg til de spesialistene jeg trenger for mine problemer. Flink til å følge opp og en av de få legene som senter seg inn i sykdomshistorien til pasienten.

Min lege

Veldig fornøyd med Silje. Hun er blid og hyggelig, Gjør det hun skal og sjekker deg med blodprøver eller annet nødvendig for å stille diagnose. Tar seg tid og virker på ingen måte stresset. Anbefales på det varmeste,

Den mest fantastiske legen jeg har møtt. Står alltid på for meg og mine. Ser alltid meg som person og ikke bare en pasient på lista. Tar seg alltid god tid, tar ekstra kontroller om hun vil sjekke grundig, ringer for å høre hvordan det går eller sender en SMS etter legetimen om noe skal sjekkes opp i etterkant.

Ofte sliten, små irritabel, korter ned på tiden, lite rom for innspill fra pas., hyggelig så lenge pasient ikke er uenig

Denne legen er på lag så lenge pasienten ikke sier henne i mot, og hun tar dessverre dette som sterk kritikk og viser da ingen interesse, og viser lite evne til å lytte og beklager seg aldri.

Hennes vikarierende lege ved permisjon

Jeg har aldri før blitt møtt med så negativ holdning fra lege som fra hennes vikarierende lege. Jeg mistet tillit allerede ved første time, og etterlyse bedre kompetanse om hvordan møte i relasjon med pasienter med psykiske utfordringer.