Silje Smelvær

Tlf: 35 51 68 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Silje Smelvær er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Silje Smelvær

Kjempefornøyd

Byttet til Silje da hun er min manns fastlege. Endelig fått en lege som jeg stoler på. Tar seg god tid, lytter og sender meg til de spesialistene jeg trenger for mine problemer. Flink til å følge opp og en av de få legene som senter seg inn i sykdomshistorien til pasienten.

Min lege

Veldig fornøyd med Silje. Hun er blid og hyggelig, Gjør det hun skal og sjekker deg med blodprøver eller annet nødvendig for å stille diagnose. Tar seg tid og virker på ingen måte stresset. Anbefales på det varmeste,

Den mest fantastiske legen jeg har møtt. Står alltid på for meg og mine. Ser alltid meg som person og ikke bare en pasient på lista. Tar seg alltid god tid, tar ekstra kontroller om hun vil sjekke grundig, ringer for å høre hvordan det går eller sender en SMS etter legetimen om noe skal sjekkes opp i etterkant.

Ofte sliten, små irritabel, korter ned på tiden, lite rom for innspill fra pas., hyggelig så lenge pasient ikke er uenig

Denne legen er på lag så lenge pasienten ikke sier henne i mot, og hun tar dessverre dette som sterk kritikk og viser da ingen interesse, og viser lite evne til å lytte og beklager seg aldri.

Hennes vikarierende lege ved permisjon

Jeg har aldri før blitt møtt med så negativ holdning fra lege som fra hennes vikarierende lege. Jeg mistet tillit allerede ved første time, og etterlyse bedre kompetanse om hvordan møte i relasjon med pasienter med psykiske utfordringer.

Min lege :)

Etter mange håpløse leger var det fantastisk å komme til Silje og bli møtt av forståelse og hjelpsomhet. Jeg ble gravid i sommer og fikk allerede i uke 3 store problemer men hun hjalp meg gjennom det. Endelig en lege som tenker på deg som en person og ikke et objekt som skal fortest mulig ut. Det hender jo at det er forsinkelser men så er det jo mennesker man jobber med og da er det slik det er! Jeg kommer iallfall ikke til å bytte fastlege for jeg har funnet min "faste" lege :)

Har desverre dårlig erfaring..

Byttet lege til Silje, men ble møtt med skepsis og lite forståelse.. Mitt inntrykk er at hun er dårlig med pasienter med psykiske lidelser.

Flink, blid. hyggelig og tar tak

Har hatt flere leger gjennom tiden men ingen har vært så imøtekommende som Smelvær. Hyggelig vesen og føler jeg blir tatt på alvor. Både meg og barna mine har fått all hjelpen vi trenger. Hun er dyktig når det kommer til diagnoser, og hvis hun er usikker henter hun inn informasjon både fra andre kollegaer eller andre kilder. Følger opp og det virker som hun bryr seg om pasientene sine. Ingenting negativt å si om hun! Etter legekontoret innførte time samme dag er det fantastisk å være pasient her!

Imøtekommende og interessert

Tar tak i situasjonen med en gang. Iverksetter umiddelbart. God kommunikasjon. Hyggelig og imøtekommende. God lege.

Silje Smelær

Jeg er kjempe fornøyd med den hyggelig og omsorgfull legen!

Dr. Silje Smelvær

Silje er en ung lege som gjerne vil gjøre ting riktig være punktlig. Dette utgjør at det ofte blir venting og når det først blir din tur, så føler du nesten det er din skyld av hun er forsinket. Og du får ikke den tiden hos henne du faktisk betaler for. Jeg opplever henne også som en lege som "gir opp" når hun ikke finner en klar grunn til symptomer. En må selv presse på for å bli tatt alvorlig. Og ingen oppfølging etter at spesialister har funnet symptomenes årsak, på tross av spesialisters anbefaling om dette
Hun har også ofte vikarer som jobber for seg. Ellers er Silje en hyggelig og blid dame som det er vanskelig å "si fra" til.

Fantastisk!!!!

Etter et par elendige fastleger, har jeg endelig funnet legen "min"!! :-)