Silje Smelvær

Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Silje Smelvær er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Silje Smelvær

Den mest fantastiske legen jeg har møtt. Står alltid på for meg og mine. Ser alltid meg som person og ikke bare en pasient på lista. Tar seg alltid god tid, tar ekstra kontroller om hun vil sjekke grundig, ringer for å høre hvordan det går eller sender en SMS etter legetimen om noe skal sjekkes opp i etterkant.

Ofte sliten, små irritabel, korter ned på tiden, lite rom for innspill fra pas., hyggelig så lenge pasient ikke er uenig

Denne legen er på lag så lenge pasienten ikke sier henne i mot, og hun tar dessverre dette som sterk kritikk og viser da ingen interesse, og viser lite evne til å lytte og beklager seg aldri.

Hennes vikarierende lege ved permisjon

Jeg har aldri før blitt møtt med så negativ holdning fra lege som fra hennes vikarierende lege. Jeg mistet tillit allerede ved første time, og etterlyse bedre kompetanse om hvordan møte i relasjon med pasienter med psykiske utfordringer.

Min lege :)

Etter mange håpløse leger var det fantastisk å komme til Silje og bli møtt av forståelse og hjelpsomhet. Jeg ble gravid i sommer og fikk allerede i uke 3 store problemer men hun hjalp meg gjennom det. Endelig en lege som tenker på deg som en person og ikke et objekt som skal fortest mulig ut. Det hender jo at det er forsinkelser men så er det jo mennesker man jobber med og da er det slik det er! Jeg kommer iallfall ikke til å bytte fastlege for jeg har funnet min "faste" lege :)

Har desverre dårlig erfaring..

Byttet lege til Silje, men ble møtt med skepsis og lite forståelse.. Mitt inntrykk er at hun er dårlig med pasienter med psykiske lidelser.