Silje Smelvær

Autorisasjon (2009)

Herøya Legesenter AS Telefonnummer35 56 95 7035 56 95 ...
Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Silje Smelvær er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Silje Smelvær

Fantastisk dame!

Silje tar det du har å si seriøst, er ydmyk, har masse omtanke, er kunnskapsrik og yter virkelig maksimalt for sine pasienter! Vi fire i familien (2 voksne og 2 barn), og alle er strålende fornøyd!

Den beste!

Silje er den beste fastlegen jeg har vært borte i. Jeg har slitt en del psykisk og hun har vært nøkkelen til all hjelp jeg har fått for de psykiske problemene mine, og også når det har vært noe med den fysiske helsen min. Hun virker alltid som hun genuint bryr seg og forstår. Hun er også veldig hjelpsom og en generelt flink lege som har god peiling. Har egentlig ikke noe å klage på, bortsett fra at det kan være vanskelig å få tak i henne når du trenger henne. Men ellers er hun god som gull!

Kjempefornøyd

Byttet til Silje da hun er min manns fastlege. Endelig fått en lege som jeg stoler på. Tar seg god tid, lytter og sender meg til de spesialistene jeg trenger for mine problemer. Flink til å følge opp og en av de få legene som senter seg inn i sykdomshistorien til pasienten.

Min lege

Veldig fornøyd med Silje. Hun er blid og hyggelig, Gjør det hun skal og sjekker deg med blodprøver eller annet nødvendig for å stille diagnose. Tar seg tid og virker på ingen måte stresset. Anbefales på det varmeste,

Fantastisk lege

Den mest fantastiske legen jeg har møtt. Står alltid på for meg og mine. Ser alltid meg som person og ikke bare en pasient på lista. Tar seg alltid god tid, tar ekstra kontroller om hun vil sjekke grundig, ringer for å høre hvordan det går eller sender en SMS etter legetimen om noe skal sjekkes opp i etterkant.