Silje Smelvær

Autorisasjon (2009)

Herøya Legesenter AS Telefonnummer35 56 95 7035 56 95 ...
Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Silje Smelvær er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Silje Smelvær

Ofte sliten, små irritabel, korter ned på tiden, lite rom for innspill fra pas., hyggelig så lenge pasient ikke er uenig

Denne legen er på lag så lenge pasienten ikke sier henne i mot, og hun tar dessverre dette som sterk kritikk og viser da ingen interesse, og viser lite evne til å lytte og beklager seg aldri.

Hennes vikarierende lege ved permisjon

Jeg har aldri før blitt møtt med så negativ holdning fra lege som fra hennes vikarierende lege. Jeg mistet tillit allerede ved første time, og etterlyse bedre kompetanse om hvordan møte i relasjon med pasienter med psykiske utfordringer.

Min lege :)

Etter mange håpløse leger var det fantastisk å komme til Silje og bli møtt av forståelse og hjelpsomhet. Jeg ble gravid i sommer og fikk allerede i uke 3 store problemer men hun hjalp meg gjennom det. Endelig en lege som tenker på deg som en person og ikke et objekt som skal fortest mulig ut. Det hender jo at det er forsinkelser men så er det jo mennesker man jobber med og da er det slik det er! Jeg kommer iallfall ikke til å bytte fastlege for jeg har funnet min "faste" lege :)

Har desverre dårlig erfaring..

Byttet lege til Silje, men ble møtt med skepsis og lite forståelse.. Mitt inntrykk er at hun er dårlig med pasienter med psykiske lidelser.

Flink, blid. hyggelig og tar tak

Har hatt flere leger gjennom tiden men ingen har vært så imøtekommende som Smelvær. Hyggelig vesen og føler jeg blir tatt på alvor. Både meg og barna mine har fått all hjelpen vi trenger. Hun er dyktig når det kommer til diagnoser, og hvis hun er usikker henter hun inn informasjon både fra andre kollegaer eller andre kilder. Følger opp og det virker som hun bryr seg om pasientene sine. Ingenting negativt å si om hun! Etter legekontoret innførte time samme dag er det fantastisk å være pasient her!