Edvin Tore Bach-Gansmo

Nes Legesenter DA

Autorisasjon (1986)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Edvin Tore Bach-Gansmo er en av 16 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Edvin Tore Bach-Gansmo

Kompetent og alltid tilgjengelig

Har hatt denne legen i mange år og vil få vanskeligheter med å finne en like bra lege når han en gang slutter.
Faglig sterk og tillitverdig. Han har stor respekt for meg - og ingen problemer er for små.

Selvsikker/selvopptatt

Ble Ikke hørt ferdig før han avbrøt og skulle «avdramatisere . Forsøkte jeg å fortelle noe skulle han kommentere hans egen utdannelse og eksamener. Kommer aldri til å gå til han igjen.!

En Meget kompetent og empatisk legespesialist.

Har hatt denne gode lege i mange år nå og har svært gode erfaringer med han. Han Er tilgjengelig, effektiv, kunnskapsrik og en empatisk, men realistisk og direkte fagperson. Jeg er møtt som pasient med en konstruktiv dialog mellom meg og den fagpersonen han er. Han Utdyper og forklarer utredninger som er gjort og tar seg tid.

Meget god lege

Synes å være faglig sterk.
Han er omsorgsfull og lyttende.
God tid til pasienten.
Høflig og vennlig.

En trygg familielege!

Dette er en lege av den "gamle" sorten. Han kan litt om mye, og er ikke redd for å tilegne seg informasjon om han er usikker. Opplever at han ønsker at jeg skal lykkes, med helse, jobb og alle utfordringer. Hatt ham som lege gjennom 7 år. Har hatt god svangerskapsoppfølging, og alltid møtt med god tid og forståelse. Han ble også automatisk fastlege til mitt barn som nå har hatt to legebesøk. Flink med de små. Jeg er svært fornøyd!