Edvin Tore Bach-Gansmo

Autorisasjon (1986)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Edvin Tore Bach-Gansmo er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Edvin Tore Bach-Gansmo

Kunnskapsrik og trygg.

Her blir du ivaretatt umiddelbart. Han er en Svært kompetent, seriøs og empatisk legespesialist som også kan vise en lun og trygg personlighet. Han kan ikke erstattes.

Flink og empatisk

Han er en lege som kan mye og er flink til å lytte hva pasienten har å fortelle. Ordner ting raskt og gir deg gode råd. Anbefales!

En du kan stole på

Min opplevelse av denne fastlegen, er at han har total oversikt over meg som pasient. Han følger opp mitt opphav, følger opp på sykdommer som kan gå i arv. Jeg tenkte ikke på at det kunne være relevant, før legen faktisk sjekket.
Holder avtaler, er direkte, noe som jeg setter stor pris på. Jeg opplever legen som svært kunnskapsrik, med lang erfaring

For meg er legen en jeg må stole på. Føler at jeg kan være åpen og at jeg får veiledning og behandling som jeg skal ha

Blir prioritert hvis det er noe akutt

Trygg og kunnskapsrik

Jeg er meget godt fornøyd med han som fastlege. Han lytter og forstår alt jeg sier, jeg anbefaler han på det sterkeste

Arrogant

Jeg har hatt et svært dårlig møte med deg som lege. Samfunnsøkonomi blir predikerte. Jeg tviler ikke på din medisinske kompetanse, men nå har du noen svært få år igjen som lege- ta vare på hele menneske. Ikke alle som kommer inn på ditt kontor er ute etter å lure en sykemelding ut av deg. Du vekker ikke tillit og snakker nedsettende om folk i "arbeiderstillinger". Ta deg sammen.