Edvin Tore Bach-Gansmo

Nes Legesenter DA

1986

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nes Legesenter DA
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Tlf: 63 90 90 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Edvin Tore Bach-Gansmo er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Edvin Tore Bach-Gansmo

Meget god lege

Synes å være faglig sterk.
Han er omsorgsfull og lyttende.
God tid til pasienten.
Høflig og vennlig.

En trygg familielege!

Dette er en lege av den "gamle" sorten. Han kan litt om mye, og er ikke redd for å tilegne seg informasjon om han er usikker. Opplever at han ønsker at jeg skal lykkes, med helse, jobb og alle utfordringer. Hatt ham som lege gjennom 7 år. Har hatt god svangerskapsoppfølging, og alltid møtt med god tid og forståelse. Han ble også automatisk fastlege til mitt barn som nå har hatt to legebesøk. Flink med de små. Jeg er svært fornøyd!

En meget dyktig og ansvarsfull lege

Faglig dyktig, medisinsk og medmenneskelig
Pasient orientert og flink til å lytte
En god samtalepartner

Helt super lege

Har aldri dårlig tid. Gir seg ikke før han har kommet til bunns i mine utfordringer. Bruker god tid til å forklare sykdoms- og helbredsforløp.

Kjempe lege

Har hatt han som fastlege i 12 år, han har god tid til deg, er ikke sen med å henvise deg til spesialister hvis han mener det er best. Han er veldig tilgjengelig og det tar ikke lang tid for å få time hos han. Kommer ALDRIG til å bytte fastlege.

God fastlege

Edvin er lyttende, omsorgsfull, observant, faglig god, løsningsorientert, informerende og tar godt vare på både meg som voksen og mine barn og alle de ulike situasjoner som har oppstått hvor vi har hatt behov for lege.

Virkelig skuffende

Var hos denne legen da min fastlege ikke var tilstede den dagen.

Jeg hadde en infeksjon i kroppen, og ble møtt i forhold til dette.

Da jeg så ønsket å ta opp en annen problemstilling, denne psykisk, ble jeg avfeid på det sterkeste.

Jeg gikk gråtende ut fra legekontoret og skal aldri tilbake til denne mannen.

Jeg er en ung kvinne.

Sjokkerende oppførsel

Da jeg antydet at svigermor trengte psykriatisk behandling fikk vi tydelig forklart at vi ikke kunne forvente å komme her på en mandag og tro at han skulle bruke en halv time på å skrive en søknad om psykriatisk behandling. Sånt noe hadde han ikke ork eller ressurser til. Vi kunne ikke forvente at han og Nes kommune skulle "knekke" ryggen for at hun skulle få den hjelpen hun trengte. Det blir VIVAL eller ingenting!!!

Humørsyk

Opplever denne legen som veldig humørsyk, han er flink til å gi diagnoser på enkle sykdommer som halsbetennelse, lungebetennelse osv. Men har du andre plager og treffer han på en dårlig/stresset dag så stiller han diagnoser omtrent uten å se på deg. Han har også en veldig nedlatende måte å snakke til pasientene på og bruker ofte "tror du ikke med min erfaring" hvis du er litt uenig/kritisk. Har du fått råd fra andre helseinstanser så virker det som om han er redd for at de har rett og ikke han så det først. Stiller du spørsmål så får du et inntrykk av at han tror du har satt diagnose selv.

Vurderer sterkt å bytte fastlege.

Den beste legen jeg har hatt :-)

Super lege som både riser og roser etter behov. Meg har han reddet livet til og samt alltid stilt opp på dagen om det haster. Spess da med barna mine som er/var mye syke. Etter minst 12 år som fastlege,har ikke jeg noe negativt å si om denne legen. Fantastisk.

mvh Reidun

Kommer aldri til å bytte fastlege

Jeg er en ung kvinne. Jeg opplever Edvin som en dyktig, rolig og en som alltid tar seg tid til meg. Føler aldri at han er stresset. Også har han Glimt i øyet og er en trivelig mann.

Lege med stort forbedringspotensiale!

Hadde denne legen som fastlege i flere år. Kan oppleves som hyggelig og imøtekommen ved opplagte diagnoser som halsbetennelse og liknende. Men ble veldig skuffet da jeg trengte hans hjelp i forhold til medfødt funksjonshemming og tilrettelegging i hverdagen. Her fremsto han som lite imøtekommende, og jeg opplevde ikke at han på noen måte stilte spørsmål for å kunne kartlegge og danne seg et bilde av min situasjon. I tillegg snakket han til meg på en serdeles nedverdigende måte. Dette skjedde ved flere anledninger, og all respekt og tillitt til han som lege er fraværende.

Dyktig lege

Dyktig lege, flink til å lytte, kommer med gode råd. Ikke vanskelig ifht å videresende til spesialist. Føler seg ivaretatt hos denne legen. Anbefales!

Beware if you have unusual symptoms - he may turn you away

This doctor did not take me seriously when I started having multiple symptoms and signs. When I went back to him a third time to tell him about them, he thought I worried too much about my health and asked me to find another doctor. I decided to change to another doctor who I feel is taking my uncommon symptoms and signs more seriously. I would exercise caution seeing this doctor if you have uncommon or undiagnosed health problems which require further evaluation and persistence.

humørsyk

Vet aldri om legen har god eller dårlig dag, slitsomt å ha en så humørsyk lege. Fryktelig rask til å "se" hva som feiler deg, uten grundigere vurdering/ prøver. Skal bytte til annen fastlege

Svært varierende inntrykk

Veldig opp og ned i forhold til hvor god tid han har til pasienten. Kan være stresset og virker noe humørsyk. Vurderer å bytte fastlege.

Noe stresset

Dyktig lege når han er i form. Har merket flere ganger at han er stresset. Føler meg ikke helt forstått når han har en dårlig dag. Vurderer derfor å bytte lege

En meget god lege lytter !

En lege som er en god lytter, sikker diagnose stiller . Ikke redd for å ta kontakt med
spesialister for å be om råd. Har trolig reddet meg fra alvorlige komplikasjoner pga.
rask reaksjon da jeg fikk bløninger i hodet pga. slag.

OK

Prøver å virke interessert, er hyggelig men stresser og har ofte det veldig veldig travelt .
Faglig dyktig. Klinisk

Heldig er den som har denne legen.

Dette er rett og slett den beste legen jeg noen gang har hatt. Faglig dyktig, grundig, oppdatert, lyttende og med glimt i øyet. Han er en lege som forstår at mennesker er sammensatt og at ikke alt kan finnes i en blodprøve.