Edvin Tore Bach-Gansmo

Autorisasjon (1986)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Edvin Tore Bach-Gansmo er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Edvin Tore Bach-Gansmo

Humørsyk

Opplever denne legen som veldig humørsyk, han er flink til å gi diagnoser på enkle sykdommer som halsbetennelse, lungebetennelse osv. Men har du andre plager og treffer han på en dårlig/stresset dag så stiller han diagnoser omtrent uten å se på deg. Han har også en veldig nedlatende måte å snakke til pasientene på og bruker ofte "tror du ikke med min erfaring" hvis du er litt uenig/kritisk. Har du fått råd fra andre helseinstanser så virker det som om han er redd for at de har rett og ikke han så det først. Stiller du spørsmål så får du et inntrykk av at han tror du har satt diagnose selv.

Vurderer sterkt å bytte fastlege.

Den beste legen jeg har hatt :-)

Super lege som både riser og roser etter behov. Meg har han reddet livet til og samt alltid stilt opp på dagen om det haster. Spess da med barna mine som er/var mye syke. Etter minst 12 år som fastlege,har ikke jeg noe negativt å si om denne legen. Fantastisk.

Kommer aldri til å bytte fastlege

Jeg er en ung kvinne. Jeg opplever Edvin som en dyktig, rolig og en som alltid tar seg tid til meg. Føler aldri at han er stresset. Også har han Glimt i øyet og er en trivelig mann.

Lege med stort forbedringspotensiale!

Hadde denne legen som fastlege i flere år. Kan oppleves som hyggelig og imøtekommen ved opplagte diagnoser som halsbetennelse og liknende. Men ble veldig skuffet da jeg trengte hans hjelp i forhold til medfødt funksjonshemming og tilrettelegging i hverdagen. Her fremsto han som lite imøtekommende, og jeg opplevde ikke at han på noen måte stilte spørsmål for å kunne kartlegge og danne seg et bilde av min situasjon. I tillegg snakket han til meg på en serdeles nedverdigende måte. Dette skjedde ved flere anledninger, og all respekt og tillitt til han som lege er fraværende.

Dyktig lege

Dyktig lege, flink til å lytte, kommer med gode råd. Ikke vanskelig ifht å videresende til spesialist. Føler seg ivaretatt hos denne legen. Anbefales!