Esben Storvand

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Esben Storvand er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Esben Storvand

Koselig men overfladisk lege.

Prøvesvar ringte jeg etter svar på og fikk vite at alt var normalt.Etter 40 dager får jeg en beskjed fra legen at 3 alvorlige prøvesvar var nødvendig med umiddelbare medisiner. ...40 dager. . Hallo da er man ikke en god oppfølger av pasientene og i tillegg sier kontor personalet at ting var i orden ...
Og de burde få et avlukke som pasientene slipper og skrike så hele vente rommet må høre hva det feiler den eldre mann med prostata problemer ..

Legesenteret har mange tjenester som er bra men må få gjort noe med tlf systemet og "humøret "til de ansatte ..
Og når legen presterer og si at " jeg har ingen pasienter som er så grundig undersøkt som deg mann. Sånt trenger ikke en syk mann og høre.
Men Dr Storvand er ok han men litt for mange pasienter på sin liste, så vanskelig og g
få time.

Styr unna!

Til deg som er gravid! Styr unna!! En lege som hverken følger opp eller tar dine problemer seriøst. Ja, vi vet graviditet ikke er en sykdom, men vi vet at det kan føre til problemer og vonde plager, noe legen egentlig ikke tror på! Tar generelt lang tid og få time. Legen følger deg ut av timen etter fem minutter før du er ferdig. +Damene på laben/ bak skranken er utrolig grinete og sure, veldig dårlig på blodprøve taking.

Flink og følger opp

Hatt Esben som fastlege i mange år. Føler meg alltid ivaretatt. Han følger alltid opp og henviser til undersøkelser. Selv om det kan være noe ventetid på time, så skjer ting fort om det haster. Veldig fornøyd.

Følger ikke opp.....

En sløv lege. Viktige prøver som er tatt hos han, blir ikke fulgt opp. Lytter med et halvt øre. Uhøflige sekretærer. Uendelig lang tid før du får svar på telefonen.

Meget dyktig

Flink å oppdatert lege.tar seg tid ,Til pasient dyktig å oppdatert. Søssterhjemmet,Er et godt tilbud av fagpersoner jeg føler meg godt ivaretatt.