Esben Storvand

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn
Esben Storvand er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Esben Storvand

Halvferdig, fort ferdig

Jeg har hatt Esben som fastlege i 13 år.
Alltid lang ventetid, Esben er mye borte, han er veldig engasjert i politikk og er en meget opptatt mann.
Esben er meget interissert, så lenge det ikke blir mye å sette seg inn i, da er min erfaring med Esben at han "trekker" seg og man kommer liksom ikke til bunns i ting.
Esben er også blitt meget arrogant, og mindre og mindre på legejobben.
Ikke lenger fornøyd med Esben som fastlege, tror han har mistet interessen.
Veldig vrien hvis man blir uenig.

Arogant

Føler jeg ikke blir hørt. Og har vanskelig for å videresende til spesialister.
"Jeg vet best mentalitet" føler jeg virkelig.

En dyktig lege!

Jeg har hatt Esben som lege i over 10 år og jeg har alltid blitt veldig godt ivaretatt!!!. Han er flink til å lytte og har hjulpet meg med alle problemer jeg har hatt, selv om jeg ikke har vært der så ofte de siste årene. På mange måter er det litt synd å si at det er godt at han ikke ble ordfører i denne runden, da han har altfor mange pasienter som virkelig trenger ham!!!

Super lege!

Esben er en utrolig flink og dyktig lege, som er veldig presis på legetimen din. Han hører etter på hva du har å si, og hjelper til på en god måte med det du måtte trenge! Eneste som er negativt er ventetiden på å få lege time, det kan ta 3-5 uker å få en time. Det er også veldig vanskelig å komme igjennom på telefon for å bestille time.

Beste legen!

Jeg har hatt Esben som lege siden jeg ble født. Alltid koselig å komme til han, føler meg alltid godt tatt imot. Svært høy faglig kompetanse!

beste legen jeg har møtt

en utroligt flink og nøye lege, da han var i tvil bled jeg sendt til sykehuset, synd at han har full pasient liste men er forståligt da det er mangel på leger som har innteresse av jobben sin

Esben Storvand

En dyktig lege som setter pasienten i fokus.Føler jeg blir tatt vare på .På beste måte.

Ikke spesielt fornøyd

Det er spesielt vannskelig å få time hos legen, ventetid er ofte 3-5 uker.

Vanskelig å komme igjennom på sentralbordet, hvis det er mange som ringer får man bare opptatt signal. Det er også ofte at det bryter mens man sitter i kø, så da må man begynne på nytt.

Legen virker som om han har konstant dårlig tid, og blir fort stresset.

Det kan til tider være vannskelig å komme til ordet.

Han har veldig vannskelig for å rette seg etter andre legers anbefalinger, og blir fort irritert hvis man ikke er enig i behandling eller medisinering.

Må legge til at sykepleierene på legesenteret er veldig flinke.

Fantastisk

Han er flott som person, og han er fantastisk flink i sitt fag. Er så glad for at han er vår familielege. Han har hjulpet oss masse :-)

En usedvalig god lege!

Han tar deg på alvor og hører på det du forteller. Han er veldig flink til å informere og oppmuntre. God på diagnoser og medisinering. Han har spesielt god ekspertise på bipolare lidelser. Super lege!

Super lege

Meget dyktig positiv lege. Jeg har benytter han gjennom mange år. Jeg kjenner han godt og vil anbefale til alle son fastlege. Han er meget dyktig og har god humor og har tillitsverv som formann i Porsgrunn Høyre.

Helt fantastisk lege

Esben har vært min fastlege i snart ti år. Han har hundrevis av pasienter, og selv om jeg ikke er den som renner ned døra hans, så kjenner han meg igjen, husker detaljer om livet mitt, og spør oppfølgingsspørsmål om tidligere plager og sykdommer. Han er super å snakke om psykiatriske ting med, han har virkelig peil og er ikke den som avfeier deg. Han tar alt du sier på alvor, lytter virkelig til hva du har å si. Bedre lege har jeg aldri vært borti, og jeg gruer meg virkelig til jeg en gang flytter herfra og må finne meg ny.

Eneste minuset er at både han og legesenteret har det veldig travelt, så med mindre det haster kan det ta lang tid å få time, og lang tid å få svar på telefon.

En meget medmenneskelig og dyktig lege.

Han er flink til å lytte og involverer seg på en usedvanlig god måte. Jeg har alltid blitt fulgt opp på en grundig og respektfull måte. Han er faglig dyktig, men nøler ikke med å sende deg videre til andre, i situasjoner hvor andre instanser kan bidra. Han er imøtekommende og enkel å snakke med. Sammenlignet med flertallet av andre leger jeg har truffet er han svært omgjengelig og her finnes det ikke selvhøytidelighet.