Esben Storvand

Gamlevegen 19 3922 Porsgrunn
Esben Storvand er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Esben Storvand

Arogant

Føler jeg ikke blir hørt. Og har vanskelig for å videresende til spesialister.
"Jeg vet best mentalitet" føler jeg virkelig.

En dyktig lege!

Jeg har hatt Esben som lege i over 10 år og jeg har alltid blitt veldig godt ivaretatt!!!. Han er flink til å lytte og har hjulpet meg med alle problemer jeg har hatt, selv om jeg ikke har vært der så ofte de siste årene. På mange måter er det litt synd å si at det er godt at han ikke ble ordfører i denne runden, da han har altfor mange pasienter som virkelig trenger ham!!!

Super lege!

Esben er en utrolig flink og dyktig lege, som er veldig presis på legetimen din. Han hører etter på hva du har å si, og hjelper til på en god måte med det du måtte trenge! Eneste som er negativt er ventetiden på å få lege time, det kan ta 3-5 uker å få en time. Det er også veldig vanskelig å komme igjennom på telefon for å bestille time.

Beste legen!

Jeg har hatt Esben som lege siden jeg ble født. Alltid koselig å komme til han, føler meg alltid godt tatt imot. Svært høy faglig kompetanse!

beste legen jeg har møtt

en utroligt flink og nøye lege, da han var i tvil bled jeg sendt til sykehuset, synd at han har full pasient liste men er forståligt da det er mangel på leger som har innteresse av jobben sin