Esben Storvand

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn
Esben Storvand er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Esben Storvand

Super lege

Meget dyktig positiv lege. Jeg har benytter han gjennom mange år. Jeg kjenner han godt og vil anbefale til alle son fastlege. Han er meget dyktig og har god humor og har tillitsverv som formann i Porsgrunn Høyre.

Helt fantastisk lege

Esben har vært min fastlege i snart ti år. Han har hundrevis av pasienter, og selv om jeg ikke er den som renner ned døra hans, så kjenner han meg igjen, husker detaljer om livet mitt, og spør oppfølgingsspørsmål om tidligere plager og sykdommer. Han er super å snakke om psykiatriske ting med, han har virkelig peil og er ikke den som avfeier deg. Han tar alt du sier på alvor, lytter virkelig til hva du har å si. Bedre lege har jeg aldri vært borti, og jeg gruer meg virkelig til jeg en gang flytter herfra og må finne meg ny.

Eneste minuset er at både han og legesenteret har det veldig travelt, så med mindre det haster kan det ta lang tid å få time, og lang tid å få svar på telefon.

En meget medmenneskelig og dyktig lege.

Han er flink til å lytte og involverer seg på en usedvanlig god måte. Jeg har alltid blitt fulgt opp på en grundig og respektfull måte. Han er faglig dyktig, men nøler ikke med å sende deg videre til andre, i situasjoner hvor andre instanser kan bidra. Han er imøtekommende og enkel å snakke med. Sammenlignet med flertallet av andre leger jeg har truffet er han svært omgjengelig og her finnes det ikke selvhøytidelighet.