Andreas Wedervang-Resell

Autorisasjon (2005)

Andreas Wedervang-Resell er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Wedervang-Resell

Bra

Andreas er en bra fastlege, kanskje til og med meget bra. Desverre så drev han antageligvis å etterutdannet seg og/eller var i ferd med å flytte da han var min fastlege, noe som gjorde at jeg fikk mange vikarer som ikke var like bra. Mitt inntrykk er at han virket dyktig og kompetent. Det virker også som han var en god lytter og oppriktig forstod hvilke problemer jeg slet med pga av langvarig kronisk sykdom, Andreas anbefales.

Fantastisk lege og menneske.

Andreas er et unikt menneske, og meget faglig sterk. Har vært hans pasient i en del år. Dette er mannen som virkelig bryr seg. Han følger opp langt utover det man kan forvente, tar seg god tid, og har en imponerende evne til å se pasienten. Har betydd mye for meg det siste året!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Wedervang-Resell er empatisk, kunnskapsrik og tar seg tid til sine pasienter. Jeg har hatt mange fastleger, bra og dårlige, men Wedervang-Resell har vist seg like god på å håndtere kroppslige plager, psykiske plager og barnen i familien. Det eneste negative som kan sies er at han ofte er forsinket til timene, men det virker som om det er fordi han tar seg tid til hver av sine pasienter.

Trygg, lyttende og imøtekommende

Jeg fikk Andreas som fastlege etter at min forrige gikk av med pensjon, og kunne ikke vært gladere for det. Føler alltid at han tar seg den tiden jeg trenger, og at han tar meg og plagene mine på alvor. Jeg var innom med en graviditet jeg ikke visste om jeg skulle fullføre eller ikke, og her vet jeg at mange er uheldig med fordomsfulle leger som nekter å henvise til abort. Andreas, derimot, møtte meg med åpenhet, forståelse og varme, og han stilte spørsmål og lyttet på en måte jeg aldri har opplevd med en fastlege. Jeg gikk derfra med en positiv opplevelse som var helt avgjørende i en tøff tid.

Fantastisk lege

Har hatt Andreas som fastlege i noen år nå, men må bytte grunnet flytting. Anbefaler ham på det sterkeste. Utrolig dyktig og tar deg alltid på alvor. Oppsummert i ett ord: fantastisk!