Andreas Wedervang-Resell

Autorisasjon (2005)

Andreas Wedervang-Resell er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Wedervang-Resell

Fantastisk lege

Man blir møtt av en vennlig og trygg lege som inngir tillit og klokhet. Han skjønner fort problemet og finner alltid en god løsning. Han er en verdig arvtaker etter Sandblost som jeg hadde før, de har samme høye nivå. Man blir sett og forstått, anbefales på det varmeste!

Fantastisk lege

Andreas er kunnskapsrik, klok og ser meg som pasient. Har fått fantastisk oppfølging, han tar seg god tid og er trygg og rolig. Beste fastlegen jeg har hatt!

Veldig fornøyd

Tar seg alltid god tid til å lytte og tar meg på alvor. Veldig kunnskapsrik og flink. Beste fastlegen jeg har hatt.

Veldig dyktig lege

Byttet til Markveien etter min fastlege gjennom 20 år gikk av med pensjon, og trodde ikke det var mulig å være så heldig med neste lege. Andreas har tatt veldig godt vare på meg gjennom et par ganske krevende år, og jeg har følt meg veldig trygg og sett. Håper han blir værende her :)

Den beste jeg har hatt

Andreas er en utrolig dyktig fastlege. Han er faglig dyktig, henviser raskt videre hvis han er usikker, følger tett opp ved lengre sykdom, er flink med både små og store og er et empatisk og trivelig menneske. Jeg hadde han under et spesielt trøblete svangerskap og fødsel, og jeg opplevde han som en trygghet og støtte.