Andreas Wedervang-Resell

Markveien Legesenter

2005

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Andreas Wedervang-Resell er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Wedervang-Resell

Trygg, god samtalepartner og lege

Dette er en lege som jeg har hatt i mange år nå! Og jeg må si det at jeg har nok ikke vært den letteste pasienten han hadde ønsket seg. Men det skal sies, Når det har stormet som værdt, så har han vært der!😂 Og i dag så vil jeg nok velge å Tro at jeg har blitt frisk nok til å si at jeg har blitt noe lettere å jobbe med!! Så thumbs up!!!

Trygg og meget kunnskapsrik.

Jeg har hatt Andreas som min fastlege i en årerekke.Han er en fastlege med stor lidenskap for sine pasienter og har en evne til å se i mellom papirene og faktisk se pasientene sine som mennesker og ikke som et tall i en bunke, eller den neste i køen. Når han byttet jobb så ble han for meg umistelige i min kamp for helsa.
Anbefaler han på det sterkeste.

Bestandig vikar

Wedervang-Resell er en utmerket lege, men han er der aldri. I de siste årene er det bestandig en vikar som er der. Jeg er mye hos fastlegen, men tror det er 5 år siden jeg så han på kontoret. Egentlig håpløst. Nå er det en vikar for vikaren som møter deg dersom du bestiller time. Derfor synes jeg det er merkelig at han står på listen over de som har ledig plass til nye pasienter.

En fantastisk lege

Jeg har hatt Andreas i flere år han er omhyggelig og tar ting på alvor.
Han er en lyttende og meget god lege jeg kan anbefale på det varmeste !! Tar seg god tid , oer i det store og det hele en menneskelig flott lege.

Ikke oppmerksom på problemer som blir formidlet.

Tok opp en medisinsk problemstilling som ikke ble fulgt opp. Det har senere vist seg at jeg burde fått henvisning for sjekk og tydelig oppfølging.
Kontordamer roter med regninger som feilaktig er blitt sendt til inkasso. Null vilje til å rydde opp.
Lab prøver ble tatt på feil måte og måtte tas på nytt i siste liten.