Andreas Wedervang-Resell

Autorisasjon (2005)

Andreas Wedervang-Resell er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Wedervang-Resell

Trygg, lyttende og imøtekommende

Jeg fikk Andreas som fastlege etter at min forrige gikk av med pensjon, og kunne ikke vært gladere for det. Føler alltid at han tar seg den tiden jeg trenger, og at han tar meg og plagene mine på alvor. Jeg var innom med en graviditet jeg ikke visste om jeg skulle fullføre eller ikke, og her vet jeg at mange er uheldig med fordomsfulle leger som nekter å henvise til abort. Andreas, derimot, møtte meg med åpenhet, forståelse og varme, og han stilte spørsmål og lyttet på en måte jeg aldri har opplevd med en fastlege. Jeg gikk derfra med en positiv opplevelse som var helt avgjørende i en tøff tid.

Har hatt Andreas som fastlege i noen år nå, men må bytte grunnet flytting. Anbefaler ham på det sterkeste. Utrolig dyktig og tar deg alltid på alvor. Oppsummert i ett ord: fantastisk!

Har vært hos Wedervang -Resell i dag

Hadde en hyggelig samtale,det var også en student hos ham ,som også var med isamtalen , det var bra.var veldig fornøyd

Kunnskapsrik og lyttende

Andreas følger meg nå i mitt andre svangerskap. Han er lyttende, tar seg alltid god tid, er meget tilgjengelig, og yter det lille ekstra både for meg og min datter. Han husker eller leser seg opp på hva som ble sagt og gjort sist, og gir raskt tilbakemelding på prøver. Damene på labben er også flinke og effektive. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd og anbefaler Andreas på det sterkeste både til kvinner, gravide og barn.

Kunnskapsrik og lyttende

Hele familien har fått denne nye legen, og vi kan absolutt anbefale han. Han tar seg tid og lytter og virker iteressert i pasienten. Anbefales på det sterkeste