Jørn Otto Ahlqvist

Autorisasjon (1997)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Jørn Otto Ahlqvist er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jørn Otto Ahlqvist

Beste legen jeg har hatt!!

Han er en fantastisk lege. Føler meg både sett og hørt! Han er virkelig en ekte engasjert lege og rett mann for sin jobb. Dyktig til å følge opp, og tar pasientene på alvor. Tar seg god tid, det gjør at det ofte blir lenge ventetid på å komme inn, men det gjør ingen verdens ting! Jeg kommer aldri til å bytte lege!

Bra lege, men...

Ahlqvist er en opptatt lege. Flink til å hjelpe deg med medisiner, for så og ta de fra deg etter en stund. Sliter ennå etter jeg har vært pasient hos han i flere år. Som tok fra meg mine medisiner som jeg virkelig trenger.

Dr. Ahlqvist er en fantastisk lege!

Jeg har brukt dr. Ahlqvist som min fastlege i ca. 11-12 år og aldri vurdert å bytte. Han er en lege som alltid har sett meg, alltid tatt meg alvorlig og alltid plassert meg på jorda, hvis det har trengst. Hans interesse har alltid vært å få meg frisk og hjelpe meg igjennom livets hinder, han er et medmenneske samt å være en meget klok og erfaren lege. Han har det hektisk på legekontoret men han gir meg alltid full oppmerksomhet og er godt forberedt på min sak når jeg kommer inn.
Han er den beste allmennlegen jeg vet om! :-)

Beste legen jeg har hatt !

Kan bare gjenta det som er skrevet litt lengre nede på siden :
Du blir sett, hørt, diskutert med, og aldri "dullet" med.
Meget pragmatisk mann som vil ha tak i årsaker og sammenhenger, og ikke billige løsninger.Litt opptatt mann,men det er forståelig,da han er en suveren lege.

Veldig flink lege.

Veldig flink lege. Tar pasientene på alvor. Ønsker at han kan utvide pasient lista si, så flere kan få anledning til å bruke han som fastlege.