Jørn Otto Ahlqvist

Hisøy Legesenter DA

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Jørn Otto Ahlqvist er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jørn Otto Ahlqvist

En flink lege, men med litt dobbelmoral.

Ahlquist er en lege som er flink til å lytte, flink og grundige til å ta deg på alvor,og til å følge deg opp! Men han skrev ut medesiner som er vanedannende i flere år, som jeg virkelig trenger for å ha ett godt liv,så snur han plutselig i motsatt retning og vil ikke gi deg mer etter så mange år,og når du har blitt godt avhengig og ikke klarer deg uten Pga.diagnoser. Så fikk jeg en 100 pk å trappe ned på??? Hva gjør man da ?når han har satt en rød lampe så jeg ikke kan få det jeg trenger av noen leger mer??? Skuffa, og lei meg for at jeg ble behandlet son etter 8 år. Han er utrolig dyktig. Men vær ops på dette!

Beste legen jeg har hatt!!

Han er en fantastisk lege. Føler meg både sett og hørt! Han er virkelig en ekte engasjert lege og rett mann for sin jobb. Dyktig til å følge opp, og tar pasientene på alvor. Tar seg god tid, det gjør at det ofte blir lenge ventetid på å komme inn, men det gjør ingen verdens ting! Jeg kommer aldri til å bytte lege!

Bra lege, men...

Ahlqvist er en opptatt lege. Flink til å hjelpe deg med medisiner, for så og ta de fra deg etter en stund. Sliter ennå etter jeg har vært pasient hos han i flere år. Som tok fra meg mine medisiner som jeg virkelig trenger.

FANTASTISK LEGE :)

Ahlqwist har vært min lege i 5-6 år å han er virkelig fantastisk både som lege å medmenneske! Han har hjulpet meg med mye jeg har slitt med og tar seg ALTID tiden til å snakke ordentlig! Kommer aldri til å bytte lege og jeg håper han forstår hvor høyt vi pasientene setter han :) you rock Ahlqwist ;)

Dr. Ahlqvist er en fantastisk lege!

Jeg har brukt dr. Ahlqvist som min fastlege i ca. 11-12 år og aldri vurdert å bytte. Han er en lege som alltid har sett meg, alltid tatt meg alvorlig og alltid plassert meg på jorda, hvis det har trengst. Hans interesse har alltid vært å få meg frisk og hjelpe meg igjennom livets hinder, han er et medmenneske samt å være en meget klok og erfaren lege. Han har det hektisk på legekontoret men han gir meg alltid full oppmerksomhet og er godt forberedt på min sak når jeg kommer inn.
Han er den beste allmennlegen jeg vet om! :-)