Jørn Otto Ahlqvist

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Tlf: 37 05 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørn Otto Ahlqvist er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jørn Otto Ahlqvist

En flink lege, men med litt dobbelmoral.

Ahlquist er en lege som er flink til å lytte, flink og grundige til å ta deg på alvor,og til å følge deg opp! Men han skrev ut medesiner som er vanedannende i flere år, som jeg virkelig trenger for å ha ett godt liv,så snur han plutselig i motsatt retning og vil ikke gi deg mer etter så mange år,og når du har blitt godt avhengig og ikke klarer deg uten Pga.diagnoser. Så fikk jeg en 100 pk å trappe ned på??? Hva gjør man da ?når han har satt en rød lampe så jeg ikke kan få det jeg trenger av noen leger mer??? Skuffa, og lei meg for at jeg ble behandlet son etter 8 år. Han er utrolig dyktig. Men vær ops på dette!

Beste legen jeg har hatt!!

Han er en fantastisk lege. Føler meg både sett og hørt! Han er virkelig en ekte engasjert lege og rett mann for sin jobb. Dyktig til å følge opp, og tar pasientene på alvor. Tar seg god tid, det gjør at det ofte blir lenge ventetid på å komme inn, men det gjør ingen verdens ting! Jeg kommer aldri til å bytte lege!

Bra lege, men...

Ahlqvist er en opptatt lege. Flink til å hjelpe deg med medisiner, for så og ta de fra deg etter en stund. Sliter ennå etter jeg har vært pasient hos han i flere år. Som tok fra meg mine medisiner som jeg virkelig trenger.

FANTASTISK LEGE :)

Ahlqwist har vært min lege i 5-6 år å han er virkelig fantastisk både som lege å medmenneske! Han har hjulpet meg med mye jeg har slitt med og tar seg ALTID tiden til å snakke ordentlig! Kommer aldri til å bytte lege og jeg håper han forstår hvor høyt vi pasientene setter han :) you rock Ahlqwist ;)

Dr. Ahlqvist er en fantastisk lege!

Jeg har brukt dr. Ahlqvist som min fastlege i ca. 11-12 år og aldri vurdert å bytte. Han er en lege som alltid har sett meg, alltid tatt meg alvorlig og alltid plassert meg på jorda, hvis det har trengst. Hans interesse har alltid vært å få meg frisk og hjelpe meg igjennom livets hinder, han er et medmenneske samt å være en meget klok og erfaren lege. Han har det hektisk på legekontoret men han gir meg alltid full oppmerksomhet og er godt forberedt på min sak når jeg kommer inn.
Han er den beste allmennlegen jeg vet om! :-)

Beste legen jeg har hatt !

Kan bare gjenta det som er skrevet litt lengre nede på siden :
Du blir sett, hørt, diskutert med, og aldri "dullet" med.
Meget pragmatisk mann som vil ha tak i årsaker og sammenhenger, og ikke billige løsninger.Litt opptatt mann,men det er forståelig,da han er en suveren lege.

Veldig flink lege.

Veldig flink lege. Tar pasientene på alvor. Ønsker at han kan utvide pasient lista si, så flere kan få anledning til å bruke han som fastlege.

Behjelpelig og smart

BRYR SEG, hører alltid på pasient , vil alltid hjelpe, varmt menneske, smart lege

Profesjonell lege

Utrolig profesjonell og flink mann. Fullfører alltid jobben sin, og bruker god tid på pasienten. Man føler aldri at han haster seg gjennom timen.

110% fornøyd

Utrolig hyggelig lege som tar seg god tid til å prate,og snakker så "vanlige mennesker " skjønner:) også når det gjelder brev,som feks:prøvene var fine,ha en go dag videre:))) Jeg kommer ikke til å bytte igjen ihvertfall.

Atle

Flink og lyttende lege

Er den beste fastlegen du kan få, lytter og hjelper deg.
Faglig dyktig og genuint inntrisert i pasientene
Føler meg alltid trygg hos han

Veldig dyktig lege

Ahlqvist er en lege som lytter, gir gode råd. Grundig i sitt arbeid. Den beste fastlege.

Kjempefornøyd

Legen er veldig flink til å se sammenhenger og være interessert i pasientene. Har brukt legen min i over 10 år og håper aldri jeg trenger å bytte:) Det er synd at det er så vanskelig å kommer fram på telefonen og at man kommer til turnusleger ved "hastetimer".

En super fastlege

Veldig dyktig fastlege. Setter pasienten i sentrum, lytter godt og følger opp på en utmerket måte.

Ventetiden blir ofte litt lang, men når man først slipper til får man full oppmerksomhet.

Personalet tilknyttet legesenteret er også hyggelige og dyktige.

Grundig, men for opptatt lege

Du føler du blir tatt på alvor når du først kommer inn. Hovedproblemet er at han har for mange pasienter så det er ikke så ofte man får time hos han. Normalt må man til en turnuslege eller en annen lege på kontoret der.

Burde nomineres til helseminister!

Han er fantastisk faglig god og empatisk. Empati blandet med faglig dyktighet er den "beste pillen " han gir oss, som er heldige å være pasienter hos ham.

Håper han aldri blir syk !

PS: Har sterke ønsker om at det innføres mobil forbudt på venterommet i selve legesenter :)

DEN BESTE LEGEN JEG HAR HATT

DEN BESTE LEGEN JEG HAR HATT.

Jeg er en mann på 65 år som har hatt Ahlqvist som fastlege i 7-8 år,
og det vil jeg fortsette med så lenge det lar seg gjøre.
Jeg kan vurdere ham både fra mange besøk til han's kontor,
i forbidelse med hjelp til spesialister og sykehusopphold.
Han får mine beste anbefalinger.

Skal aldri bytte lege. :-)

Står virkelig på, og er grundig med det meste. Setter pasienten i fokus. :-)

Høy kompetanse og en ydymk tilnærming

Alquist er en meget dyktig almenpraktiker. Han er lyttende og genuint interessert i sine pasienter. Faglig svært dyktig også !

Fantastisk lege!

Du blir sett, hørt, diskutert med, og aldri "dullet med.

Litt for travel, da det tar litt for lang tid å få time...