Jørn Otto Ahlqvist

Tlf: 37 05 88 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørn Otto Ahlqvist er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jørn Otto Ahlqvist

Veldig imøtekommende, lyttende

Jeg har hatt Dr Ahlqvist i mange år. Han tar seg alltid god tid til å lytte, men opplever at han ikke tar fibromyalgi helt på alvor, og fort knytter andre lidelser opp mot den diagnosen. Det hender jo at man får andre plager utover den ene lidelsen man har. Og jeg har litt forskjellig jeg sliter med. Men han tar prøver, og sender meg videre hvis det er noe han selv finner ut av. Litt mer opptatt av psyke en fysisk helse til tider, så har man psykiske problemer er han helt topp. Selv om han har mange pasienter på lista si, så tar han seg alltid god tid med hver pasient, noe som selvsagt fører til litt lenger ventetid på venterommet enn normalt. Alt i alt en flink lege, men som sagt, skulle ønske at både han og flere leger, helsearbeidere leste seg opp litt mtp fibromyalgi, og sammenhengen med feks lavt stoffskifte, og div andre ting som utløses hos oss som har denne revmatiske lidelsen.

En flink lege, men med litt dobbelmoral.

Ahlquist er en lege som er flink til å lytte, flink og grundige til å ta deg på alvor,og til å følge deg opp! Men han skrev ut medesiner som er vanedannende i flere år, som jeg virkelig trenger for å ha ett godt liv,så snur han plutselig i motsatt retning og vil ikke gi deg mer etter så mange år,og når du har blitt godt avhengig og ikke klarer deg uten Pga.diagnoser. Så fikk jeg en 100 pk å trappe ned på??? Hva gjør man da ?når han har satt en rød lampe så jeg ikke kan få det jeg trenger av noen leger mer??? Skuffa, og lei meg for at jeg ble behandlet son etter 8 år. Han er utrolig dyktig. Men vær ops på dette!

Beste legen jeg har hatt!!

Han er en fantastisk lege. Føler meg både sett og hørt! Han er virkelig en ekte engasjert lege og rett mann for sin jobb. Dyktig til å følge opp, og tar pasientene på alvor. Tar seg god tid, det gjør at det ofte blir lenge ventetid på å komme inn, men det gjør ingen verdens ting! Jeg kommer aldri til å bytte lege!

Bra lege, men...

Ahlqvist er en opptatt lege. Flink til å hjelpe deg med medisiner, for så og ta de fra deg etter en stund. Sliter ennå etter jeg har vært pasient hos han i flere år. Som tok fra meg mine medisiner som jeg virkelig trenger.

FANTASTISK LEGE :)

Ahlqwist har vært min lege i 5-6 år å han er virkelig fantastisk både som lege å medmenneske! Han har hjulpet meg med mye jeg har slitt med og tar seg ALTID tiden til å snakke ordentlig! Kommer aldri til å bytte lege og jeg håper han forstår hvor høyt vi pasientene setter han :) you rock Ahlqwist ;)