Siri Dalsmo Berge

Bjønneslegene DA

2007

Bjønneslegene DA Telefonnummer37 00 34 5037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frolandsveien 6 4847 Arendal
Siri Dalsmo Berge er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Siri Dalsmo Berge

Trygg og imøtekommende

Seriøs, mild, lyttende og klok. Faglig tillitvekkende. Behagelig og godt vesen.

Virker å ha oversikt over "hele pasienten", og tar såvel psykologiske som somatiske aspekter med i vurderingen.

Hun reflekterer sammen med pasienten og gir gode råd.

Hun er fantastisk

Siri er MER enn en lege. Har ikke ord for å beskrive hvor utrolig flink og hjelpsom hun er! Hun var den første som tok meg seriøst og trodde på meg da jeg fortalte om mine problemer, henviste meg videre og nå kan det se ut til at livet mitt vil ta en ny og mye bedre vending! Siri er best! Barna mine elsker henne også! :)

Fantastisk lege!

Det er som regel alltid ventetid hos Siri, men utrolig verdt det. Hun er veldig flink til å lytte, tar deg alvorlig og henviser deg til spesialist om det er noe hun er i tvil om. Har alltid vært veldig flink til å bli med i møter med skole, nav og lignende og tar seg tid til deg. - Bra humor har hun også! På tross av ventetiden kan jeg ikke gi henne mindre enn 5 stjerner.

Beste lege

Fantastisk lege som bryr seg og undersøker grundig for evt behandling. Er hun i tvil sender hun videre til spesial lege.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg skriver vanligvis ikke slike vurderinger, men må bytte fastlege grunnet flytting, og synes at Siri fortjener ros. Hun lytter og er forståelsesfull, er lett å komme overens med, og er generelt god på hva hun gjør. Har gått til henne flere ganger med diverse problemer, og det har føltes trygt. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om henne eller de i resepsjonen for den saks skyld. Anbefaler på det sterkeste.