Siri Dalsmo Berge

Myreneveien 35 4847 Arendal
Siri Dalsmo Berge er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Siri Dalsmo Berge

Beste lege

Fantastisk lege som bryr seg og undersøker grundig for evt behandling. Er hun i tvil sender hun videre til spesial lege.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg skriver vanligvis ikke slike vurderinger, men må bytte fastlege grunnet flytting, og synes at Siri fortjener ros. Hun lytter og er forståelsesfull, er lett å komme overens med, og er generelt god på hva hun gjør. Har gått til henne flere ganger med diverse problemer, og det har føltes trygt. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om henne eller de i resepsjonen for den saks skyld. Anbefaler på det sterkeste.

Veldig lett å prate med!

Hun har vært legen min i ca fem år, hatt noen vikarer innimellom, den ene, Anita, helt topp lege hun og! Har bare godt å si om Siri, hun lytter, og haster deg ikke ut igjen. Henviser videre når hun skjønner at hun kan litt om alt, og ikke alt om litt 😊iblant er det lurt å få en annens mening, heller en henvisning for mye enn for lite! En lege som nok bare blir bedre og bedre med åra 😊

Fantastisk

Utrolig god og snill. Lett og prate med og alltid blid :) Veldig fornøyd med henne!

Fornøyd

Hyggelig og løsningsorientert, ser på deg fremfor på PCn, ringer når hun sier hun skal det, flink til å snakke om livsstilsendringer fremfor å bare skrive ut medisin. Flink med barn. Håper hun er tilbake for godt nå etter å hatt flere ulike vikarer i hennes fravær.