Siri Dalsmo Berge

Tlf: 37 00 34 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siri Dalsmo Berge er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Siri Dalsmo Berge

Trygg og imøtekommende

Seriøs, mild, lyttende og klok. Faglig tillitvekkende. Behagelig og godt vesen.

Virker å ha oversikt over "hele pasienten", og tar såvel psykologiske som somatiske aspekter med i vurderingen.

Hun reflekterer sammen med pasienten og gir gode råd.

Hun er fantastisk

Siri er MER enn en lege. Har ikke ord for å beskrive hvor utrolig flink og hjelpsom hun er! Hun var den første som tok meg seriøst og trodde på meg da jeg fortalte om mine problemer, henviste meg videre og nå kan det se ut til at livet mitt vil ta en ny og mye bedre vending! Siri er best! Barna mine elsker henne også! :)

Fantastisk lege!

Det er som regel alltid ventetid hos Siri, men utrolig verdt det. Hun er veldig flink til å lytte, tar deg alvorlig og henviser deg til spesialist om det er noe hun er i tvil om. Har alltid vært veldig flink til å bli med i møter med skole, nav og lignende og tar seg tid til deg. - Bra humor har hun også! På tross av ventetiden kan jeg ikke gi henne mindre enn 5 stjerner.

Beste lege

Fantastisk lege som bryr seg og undersøker grundig for evt behandling. Er hun i tvil sender hun videre til spesial lege.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg skriver vanligvis ikke slike vurderinger, men må bytte fastlege grunnet flytting, og synes at Siri fortjener ros. Hun lytter og er forståelsesfull, er lett å komme overens med, og er generelt god på hva hun gjør. Har gått til henne flere ganger med diverse problemer, og det har føltes trygt. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om henne eller de i resepsjonen for den saks skyld. Anbefaler på det sterkeste.

Veldig lett å prate med!

Hun har vært legen min i ca fem år, hatt noen vikarer innimellom, den ene, Anita, helt topp lege hun og! Har bare godt å si om Siri, hun lytter, og haster deg ikke ut igjen. Henviser videre når hun skjønner at hun kan litt om alt, og ikke alt om litt 😊iblant er det lurt å få en annens mening, heller en henvisning for mye enn for lite! En lege som nok bare blir bedre og bedre med åra 😊

Fantastisk

Utrolig god og snill. Lett og prate med og alltid blid :) Veldig fornøyd med henne!

Fornøyd

Hyggelig og løsningsorientert, ser på deg fremfor på PCn, ringer når hun sier hun skal det, flink til å snakke om livsstilsendringer fremfor å bare skrive ut medisin. Flink med barn. Håper hun er tilbake for godt nå etter å hatt flere ulike vikarer i hennes fravær.

Litt vanskelig å si - lite fornøyd med legekontoret

Dr. Berge virker ryddig og ordentlig, men så fikk jeg bare møtt henne en gang før hun gikk ut i permisjon. Derimot er jeg godt kjent med legekontoret som jeg er lite fornøyd med. Alt for lang telefontid, ventetid og til tider manglende forståelse i samtale på tlf. Det virker som om de har for mye å gjøre, og åpningstidene er for korte.

Superflink og hyggelig!

Alltid grundig, vennlig og kunnskapsrik. Legekontoret er ikke fullt så bra (mye ventetid og forsinkelser), men har ingenting å utsette på legen.

Dyktig!

Hun lytter og er fin å prate med. Flink med barn! Rask time. Tillitsvekkende. Dyktig lege!

Veldig god lege

Veldig forstelsesfull lege,god til å lytte og sender henvisninger kjapt,flink til å følge opp:)

beste jeg har hatt

flott fastlege, følger opp, har oversikt, er forberedt, ryddig,

Fornøyd

Raskt time.
Lytter.
Gjør nødvendige undersøkelser.
Rask til å sende henvisninger om dette er nødvendig.

Den beste legen jeg har hatt!

Dyktig, hyggelig og oppriktig engasjert lege, gir seg ikke før hun kommer til bunns i problemet.

Utrolig god lege

Et fornuftig menneske som forstår sin rolle og som er utrolig hyggelig og dyktig.
Holdes kun tilbake av et litt utilgjengelig og knotete legekontor.

Ikke mye hjelp

Det har ikke vært mye hjelp å hente hos Dr. Berge. Liten forståelse for mitt helseproblem. Håpløst.