Glenn Henry Björk

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 74 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad
Glenn Henry Björk er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Glenn Henry Björk

Den beste legen jeg har hatt

Dr Bjørk er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han har alltid tid til meg, lytter og kommer med oppmuntring og gode råd.
Kommer aldri til å bytte lege.

Dårlig lege!

Utrolig frekk og dårlig lege. Han sier 'dette kan jeg ikke hjelpe deg med' hver gang. Skal aldri bestille time hos han igjen.

Ikke en lege for kvinner

Han er en lege som kan mye, men han virker veldig uinteressert i å høre hva som er problemet. Får meg til å føle meg som en hypokonder. Hjelper heller ikke når man er gravid.

Det må du bare leve med.

Bjørk er uten tvil en faglig dyktig lege, men veldig lite løsningsorientert. Dårlig til å lytte og jeg føler meg ofte som en hypokonder fordi problemene mine ikke virker "viktige" nok.
Dårlig med psykiske lidelser og kommer til tider med lite gjennomtenkte uttalelser.

En flink lege som ikke lytter

Han er en flink lege med mye kunnskap. Han finner fort ut hva som feiler deg. Problemet er at det ikke kommer så mye lengre enn det. Han heviser dårlig og har liten tid til deg. Følelsen av å ikke bli sett eller hørt, tærer på både kropp og sjel.

Om du er ute etter en lege som gir deg en diagnose fort, er han en god lege for deg. Er du ute etter en som lytter og tar seg tid, har en god dialog med deg, er han nok ikke det beste valget.

Alt i alt, en flink lege som ikke lytter.