Glenn Henry Björk

1996

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Glenn Henry Björk er en av 23 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Glenn Henry Björk

Trygg og kunnskapsrik

Kjempefin å snakke med.
Har tillitt til ham.
Takker for alle fine samtaler og god hjelp.
Han har hjulpet meg på en veldig fin og god måte.
Vi snakker litt om ulike ting angående diagnoser jeg har.

Trygg og medfølende

Bjørk følger opp hele familien. Tar seg tid og er flink med både meg og barna mine. Jeg bor i annen kommune og har aldri tenkt tanken på å bytte fastlege. Fikk tildelt bjørk som fastlege for mange år siden etter at Kristin Tuv sluttet på Kulturhuset legesenter. Jeg arbeider selv som sykepleier og ser viktigheten av at fastlege er en viktig støttespiller i livet, både når det gjelder fysiske og psykiske hendelser. Bjørk anser jeg til å være faglig dyktig på begge områder.

Kompetent men usympatisk lege

Denne legen er nok faglig kompetent, men fremstår ellers som svært usympatisk og arrogant.
Dr Bjørk er typen som tror at menneskene som skriver disse negative anmeldelsene er mennesker uten vurderingsevner.
Om du har behov for en lege med empatiske evner, hold deg unna Dr. Bjørk.
To stjerner tildeles til tross for det overnevnte, for faglig kompetanse og ryddighet.

Nei, nei nei

Hører ikke på pasienten, skriver ikke ned ting i journalen, endrer medisinske behandlinger uten kunnskap. Kaster deg på dør om du sier imot.

Styr langt unna denne legen. Flere som anbefaler og ikke ha han her som lege, og jeg må absolutt føye meg inn under den meningen.

Styr langt unna denne legen!

Glenn Henry bjørk er den verste fastlegen jeg noen sinne har vært borte i. En mer arrogant lege skal man lete lenge etter. Han evner ikke lytte til meg som pasient og hva jeg forklarer. Han er en som vrir og vender på alt du sier, og som gjerne forkaster eskeperters vurderinger og anbefalinger for egne private meninger, uansett å ufornuftige de enn måtte være.

Han driver et slags spill der han mer en gjerne får deg til å føle deg så liten og dum som overhode mulig i det du entrer pasientstolen. For meg virker det som Glen Henry drives mer av prestisje enn ønsket om å virkelig løse, veilede og hjelpe. En prestisje i å overkjøre andre eksperter, tross hans egen ekspertise er lik null på min diagnose.

Han har en gi F mentalitet til det jeg sier. Han ønsker ikke forstå, han evner ikke å hjelpe. For Glen Henry er man bare et nummer i rekken av pasienter som han ønsker å få ut av systemet så fort som mulig.

Bruk aldri denne legen om du ønsker å bli tatt seriøst som pasient. Bruk aldri denne legen i det heletatt! Har du først valgt Glen Henry, så møter du motstand fra første time. Arroganse, "nesen i sky" mentalitet og nærmest hånlig kommunikasjon.

Aldri igjen en time hos Glen Henry Bjørk. Måtte Gud forby!