Glenn Henry Björk

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Glenn Henry Björk er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Glenn Henry Björk

Har 0 empati og tålmodig.
Mye vente tid.
Aldri har ikke nok tid.

Ryddig og kompetent. Brutalt effektiv.

Glenn er først og fremst en dyktig lege.

Har du et reelt behov for en attest, undersøkelse eller henvisning får du god og effektiv oppfølging.

Kommer du derimot og spør om en undersøkelse uten skjellig grunn, kan Glenn fort virke avvisende. Dette kan nok i farta virke som han ikke bryr seg eller hører på deg, men som regel er det godt medisinsk begrunnet. Forklar symptomene på en presis måte, og jeg har etter flere år opparbeidet meg tillit til at Glenn tar deg alvorlig hvis det er noe som er verdt å følge opp. På den andre siden er han rask med å avvise unødvendig forespørsel om f.eks røntgenundersøkelse og prøver (urin/blod).

Kommer du med et medisinsk problem har jeg alltid opplevd han tar seg god tid til å lytte og å sette seg inn i saken.

Small talk og terapi er derimot ikke Glenns sterkeste side. (Men han henviser deg til en som kan dette hvis du har behov!).

God å snakke med

Opplever han som en god lytter og som tar meg seriøst. Anbefaler veldig, skjønner ikke disse negative anmeldelsene. Han vet hva han snakker om og er trygg!

Trygg og kunnskapsrik

Kjempefin å snakke med.
Har tillitt til ham.
Takker for alle fine samtaler og god hjelp.
Han har hjulpet meg på en veldig fin og god måte.
Vi snakker litt om ulike ting angående diagnoser jeg har.

Trygg og medfølende

Bjørk følger opp hele familien. Tar seg tid og er flink med både meg og barna mine. Jeg bor i annen kommune og har aldri tenkt tanken på å bytte fastlege. Fikk tildelt bjørk som fastlege for mange år siden etter at Kristin Tuv sluttet på Kulturhuset legesenter. Jeg arbeider selv som sykepleier og ser viktigheten av at fastlege er en viktig støttespiller i livet, både når det gjelder fysiske og psykiske hendelser. Bjørk anser jeg til å være faglig dyktig på begge områder.