Glenn Henry Björk

• Generell kirurgi

1996

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Kulturhuset Legesenter Telefonnummer37 25 28 2837 25 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgaten 33 4876 Grimstad
Glenn Henry Björk er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Glenn Henry Björk

Kompetent men usympatisk lege

Denne legen er nok faglig kompetent, men fremstår ellers som svært usympatisk og arrogant.
Dr Bjørk er typen som tror at menneskene som skriver disse negative anmeldelsene er mennesker uten vurderingsevner.
Om du har behov for en lege med empatiske evner, hold deg unna Dr. Bjørk.
To stjerner tildeles til tross for det overnevnte, for faglig kompetanse og ryddighet.

Nei, nei nei

Hører ikke på pasienten, skriver ikke ned ting i journalen, endrer medisinske behandlinger uten kunnskap. Kaster deg på dør om du sier imot.

Styr langt unna denne legen. Flere som anbefaler og ikke ha han her som lege, og jeg må absolutt føye meg inn under den meningen.

Styr langt unna denne legen!

Glenn Henry bjørk er den verste fastlegen jeg noen sinne har vært borte i. En mer arrogant lege skal man lete lenge etter. Han evner ikke lytte til meg som pasient og hva jeg forklarer. Han er en som vrir og vender på alt du sier, og som gjerne forkaster eskeperters vurderinger og anbefalinger for egne private meninger, uansett å ufornuftige de enn måtte være.

Han driver et slags spill der han mer en gjerne får deg til å føle deg så liten og dum som overhode mulig i det du entrer pasientstolen. For meg virker det som Glen Henry drives mer av prestisje enn ønsket om å virkelig løse, veilede og hjelpe. En prestisje i å overkjøre andre eksperter, tross hans egen ekspertise er lik null på min diagnose.

Han har en gi F mentalitet til det jeg sier. Han ønsker ikke forstå, han evner ikke å hjelpe. For Glen Henry er man bare et nummer i rekken av pasienter som han ønsker å få ut av systemet så fort som mulig.

Bruk aldri denne legen om du ønsker å bli tatt seriøst som pasient. Bruk aldri denne legen i det heletatt! Har du først valgt Glen Henry, så møter du motstand fra første time. Arroganse, "nesen i sky" mentalitet og nærmest hånlig kommunikasjon.

Aldri igjen en time hos Glen Henry Bjørk. Måtte Gud forby!

Lite ansvarsbevisst

Han var min fastlege i 3 år og da jeg kom i en alvorlig krise var han lite forståelsesfull og ba meg tilslutt finne en annen fastlege... Jeg var på den tiden 100 % sykemeldt og gikk til behandling. Han ville ikke snakke med min behandler og jeg ble redd og sint, noe som resulterte i at han ba meg finne en annen lege. Jeg var i en svært sårbar situasjon på denne tiden og det var en skremmende oppførsel fra en lege. Jeg fant heldigvis en god erstatter og går aldri tilbake til Bjørk.

Uengasjert

Er lite interessert i det en har å si, og stoler ikke på det som blir sagt. Blir ikke tatt på alvor. Ellers lett å komme til, og hyggelig.