Glenn Henry Björk

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

• Allmennmedisin

Sjømannslege

Glenn Henry Björk er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Glenn Henry Björk

Lite ansvarsbevisst

Han var min fastlege i 3 år og da jeg kom i en alvorlig krise var han lite forståelsesfull og ba meg tilslutt finne en annen fastlege... Jeg var på den tiden 100 % sykemeldt og gikk til behandling. Han ville ikke snakke med min behandler og jeg ble redd og sint, noe som resulterte i at han ba meg finne en annen lege. Jeg var i en svært sårbar situasjon på denne tiden og det var en skremmende oppførsel fra en lege. Jeg fant heldigvis en god erstatter og går aldri tilbake til Bjørk.

Uengasjert

Er lite interessert i det en har å si, og stoler ikke på det som blir sagt. Blir ikke tatt på alvor. Ellers lett å komme til, og hyggelig.

Den beste legen jeg har hatt

Dr Bjørk er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han har alltid tid til meg, lytter og kommer med oppmuntring og gode råd.
Kommer aldri til å bytte lege.

Dårlig lege!

Utrolig frekk og dårlig lege. Han sier 'dette kan jeg ikke hjelpe deg med' hver gang. Skal aldri bestille time hos han igjen.

Ikke en lege for kvinner

Han er en lege som kan mye, men han virker veldig uinteressert i å høre hva som er problemet. Får meg til å føle meg som en hypokonder. Hjelper heller ikke når man er gravid.