Glenn Henry Björk

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

• Allmennmedisin

Sjømannslege

Glenn Henry Björk er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Glenn Henry Björk

Blir ikke tatt på alvor

Jeg synes han er nedlatende, føler jeg absolutt ikke blir tatt på alvor. Selv om jeg har fått veldig god dokumentasjon av spesialister på sykehuset på hvilke skader jeg har, så vil han ikke tro meg, og virker lite intressert i å hjelpe meg i å bli bedre.

Blir ikke tatt på alvor

Legen virker uinteressert. Blir stadig motsagt når mine oppfattelser av situasjonen legges fram. Viser ikke imøtekommelse, noe som er viktig for en pasient. Mangler følelsen av å bli tatt på alvor. Må minne legen om prøver som burde vært tatt. Mine plager er kanskje ikke hans interessefelt. Sikkert flink på andre områder.

tar ikke pasienten på alvor og hører heller på andre enn pasienten selv.

Jeg følte meg ikke tatt på alvor fra første time jeg var hos han, og følte at jeg like gjerne kunne latt være å si ting til han for han hørte ikke på det jeg sa i det hele tatt. begynte å grue meg til å gå til han, det var alltid en kamp for å få igjennom det jeg hadde problemer med og han var lite villig til å samarbeide med andre instanser. Og sa jeg noe følte han seg nødt til å ta en telefon for å sjekke at det stemte isteden for å stole på meg. hvordan kan man ha en lege uten at det er tillit tilstede? han sviktet totalt i å følge meg opp som pasient, og jeg så meg nødt til å måtte bytte fastlege etter å ha prøvd over en lengre periode å få dette til å fungere.

passiv

Virker nølende ved beslutninger og kommer ikke med konkrete beslutninger. virker heller ikke særlig motivert. Det er lettere og finne svar på internett selv,

Værste legen jeg har hatt

Tok meg ikke på alvor, og han hentydet til at jeg kanskje burde "bytte partner" for å bli gravid, etter at jeg og min mann hadde prøvd i 6 mnd. Og jeg var hos legen den gangen oga halsbetennelse...