Tor Jørgen Danielsen

Autorisasjon (2006)

Tor Jørgen Danielsen er en av 12 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

Trygg og empatisk

Barnet mitt, i barneskolealder, har Tor Jørgen som fastlege.

Vært hos ham i ulike mindre alvorlige hendelser, opplever ham som en empatisk og god lytter, tålmodig med barn og gitt oss trygghet i diagnose og behandling.

Følt oss godt ivaretatt her, beholder ham gjerne så lenge vi kan.

Grei lege, gode opplevelser.

Flink lege som vil det beste for pasientene. Kunne kanskje vært flinkere til å lytte til pasienter ved enkelte tilfeller.

Enestående!

Faglig dyktig, empatisk og ærlig. Har god oppfølging. Er alltid hyggelig og blid. Gode konsultasjoner.

Blandede følelser

Jeg har blandede følelser for denne legen. I begynnelsen følte jeg at han virkelig hørte på meg og tok meg på alvor. Men han har sagt en del ting jeg har satt spørsmålstegn ved, og som jeg ikke får til å stemme. Han er veldig hyggelig og grei, men jeg kan rett og slett ikke si at jeg stoler på ham som lege. Det er synd, da det er viktig å ha tillitt til fastlegen sin. Jeg bor nå i en annen by og har en annen fastlege, så det er flere år siden jeg sist gikk her. Kanskje han har blitt bedre med årene. Jeg ville ikke byttet tilbake til ham hvis jeg flyttet tilbake tli Lillesand.

Negativt

Sleivete, uinteressert, tar personlige tlf ila timen. Null forståelse når det gjelder psykiske problemer. Kan være frekk og bruker virkelig makten han har med å kunne bestemme sykemld. Får aldri time.