Tor Jørgen Danielsen

Autorisasjon (2006)

Tor Jørgen Danielsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

Beste legen!!!!

Tor Jørgen har fulgt meg gjennom rusavhengighet, innleggelse, lange vonde runder med cellegift mot hepatitt, diagnosering og medisinering av ADHD, og følger meg stadig i mitt ettervern. Han er fantastisk! Møter opp på alle ansvarsgruppemøter slik at jeg får all hjelp, støtte og behandling som jeg trenger og har krav på.
I starten da jeg blei nykter, kunne jeg komme når jeg trengte det. Alle kontordamene har fulgt meg og heia på meg heile veien, til idag hvor jeg har vært rusfri i over 2 år og 4 mnd'er.
Har bare posetivt å si om Torvgården legesenter!!!
Når jeg ringer og han ikke kan snakke der å da, så vett jeg at, om det blir kl.20:00 på kvelden eller før, han ringer meg tilbake!

Blid omgjengelig men mangler empati og omsorg for pasient.

Veldig blid og omgjennelig lege som er flink når det er konkrete ting som kan fikses eks. med en resept, henvisning eller inngrep etc. Men føler at jeg ikke blir hørt i forbindelse med psykisk problem der legen trekker raske konklusjoner og ikke tar seg tiden til å lytter på pasienten, og ta pasienten på alvor og vise litt empati Her er det etter min mening stort forbedringspotensiale.

dyktigere lege skal du lete lenge etter!

Er egentlig kritisk til legevurderinger, men er bare så strålende fornøyd at jeg må legge inn litt "skryt". Utrolig dyktig og engasjert, møter pasienter med varme og passende humor og humør, nøyaktig og flink til å se deg når du kommer til time. Har ingenting vondt å si, han er sympatisk og engasjert.
Minusene ligger hos kontordamene på legesenteret. Som nevnt i en annen vurdering kunne flere av de trengt et kurs i folkeskikk!

OverDenne legen beholder jeg!

Har tid til å lytte. Interessert og nøyaktig. Relativt nyutdannet, går ut fra at han er oppdatert.

EN DYKTIG LEGE

Danielsen er en ung, dyktig lege, som jeg er svært fornøyd med. Min erfaring er at han tar seg god tid, og lytter til pasientene sine. Han er undersøkende, nyskjerrig, og gjør en utmerket jobb!