Bjørnar Furnes

Agder klinikken AS
Storgata 2 4790 Lillesand
Bjørnar Furnes er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Bjørnar Furnes

Utrolig flink og hyggelig lege!

Han fremstår veldig dyktig og profesjonell. Han tar seg god tid og tar alle spørsmål på alvor. Anbefales på det sterkeste.

Flink kar

Forståelsesfull og hyggelig. Får greie svar på det jeg spør om. Ung og frisk. Flink til å kommunisere.

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Han er tålmodig, effektiv, lett å snakke med og tar seg tid ved behov. Kort ventetid på time. Har ventet maks 20 min over tiden, noe jeg synes er akseptabelt.
Er også fornøyd med helsesekretærene som jobber på legekontoret.
Legekontoret har ikke sms/internettbestilling av time. Her må man ringe/komme innom kontoret for bestilling av time.

Behagelig rolig forstående lege

Legen har forståelse og tolmodighet, og jeg fikk raskt time, han er en rolig behagelig person med god evne til å lytte, og jeg er veldig fornøyd!

Alltid tatt på alvor

Denne legen er dyktig, tar seg alltid tid til å lytte og er lett å snakke med. Han er flink med barn og gir mange gode råd til foreldrene. Kan virkelig anbefales.

Effektiv og ryddig

Denne legen er ung, og ny på legesenteret, men virker strukturert og effektiv. Har fått et godt inntrykk av han. Han kunne nok smilt litt mer, men det viktigste er at han tar pasienten alvorlig og gjør en god jobb - og det føler jeg han gjør!

Hyggelig

Virker oppdatert, men er ikke redd for å konferere med kollegaer. Gir ett meget profesjonelt inntrykk.