Ted Johannes Korvann

Autorisasjon (2004)

Ted Johannes Korvann er en av 59 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ted Johannes Korvann

50/50

Jeg å dattera mi går til Ted, veldig flink med barn så det er et pluss. Men når jeg går dit alene opplever jeg at han ikke tar meg seriøst, det meste kan tydeligvis løses med smertestillende og egenmelding.

Har hatt Ted Korvann i mange år og føler meg alltid sett og hørt. Synes han er utrolig dyktig. Han har alltid vært god på å sende henvisninger.

Veldig fornøyd med hele Bøleråsen legekontor. Alle er blide og imøtekommende.

Dyktig

Har gått hos Korvann i noen år nå og er veldig fornøyd. Bruker stort sett legekontoret lite, men grunnet svangerskap ble det mange turer dit en periode. Fikk raskt time og god oppfølging. Han er sympatisk og forståelsesfull, samtidig som han er faglig dyktig og effektiv.

En veldig bra lege

Har hatt ham som fastlege siden 2013 fram til nå når jeg flytter nordover. Blid, lyttende men likevel skeptiker. Skjønner raskt mine behov og synspunkter. God lytter. Jeg takker for følget og ønsker Dr. Ted lykke til videre...

Lytter, men få konkrete råd

Jeg har gått til denne legen i sirka 6 år og har vært fornøyd så lenge det har vært gitt hva som har vært feil. Om man kommer med noe det umiddelbart ikke finnes noe fasit svar på, blir han vikende og lite intressert. "Jeg synes vi skal se det ann en 14 dagers tid".
Nei det skal vi ikke, da får jeg nok ikke beholde jobben min. Så nå finner jeg meg en annen :)

Virker som en hyggelig fyr, men nå trenger jeg altså mer hjelp og råd.