Ted Johannes Korvann

Autorisasjon (2004)

Ted Johannes Korvann er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ted Johannes Korvann

Grundig, lyttende og løsningorientert

Tar seg god tid, flink til og involvere pasienten for riktig
diagnose. kunnskapsrik på allmennmedisin, og veldig flink på idrettsskader/belastnig,muskel/sener osv.

Fornøyd

Hatt han som lege hele livet mitt. Stort sett fornøyd, enkelt å få rask time og svare på ekonsultasjoner. Opplever han som hjelpsom og at han ville finne ut av problemene. Dessverre tok mitt største problem en god del år å finne ut av, selvom han henviste meg hit og dit og gjorde sitt beste. Opplever også alltid tilbakemeldinger på prøver eller andre undersøkelser. Han er anbefalt av meg til andre venner som står på venteliste.

Tillitsfull, imøtekommende og dyktig

Jeg har hatt Korvann som fastlege hele mitt liv, og jeg kan si at jeg stort sett har vært svært fornøyd med behandlingene jeg har fått.

Korvann er kunnskapsrik, god på å lytte og hurtig på henvendelser. Anbefales på det sterkeste for dem som skulle bo i Langhus/Ski-området.

50/50

Jeg å dattera mi går til Ted, veldig flink med barn så det er et pluss. Men når jeg går dit alene opplever jeg at han ikke tar meg seriøst, det meste kan tydeligvis løses med smertestillende og egenmelding.

Fantastisk lege

Har hatt Ted Korvann i mange år og føler meg alltid sett og hørt. Synes han er utrolig dyktig. Han har alltid vært god på å sende henvisninger.

Veldig fornøyd med hele Bøleråsen legekontor. Alle er blide og imøtekommende.