Ted Johannes Korvann

Autorisasjon (2004)

Ted Johannes Korvann er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ted Johannes Korvann

Dyktig

Har gått hos Korvann i noen år nå og er veldig fornøyd. Bruker stort sett legekontoret lite, men grunnet svangerskap ble det mange turer dit en periode. Fikk raskt time og god oppfølging. Han er sympatisk og forståelsesfull, samtidig som han er faglig dyktig og effektiv.

En veldig bra lege

Har hatt ham som fastlege siden 2013 fram til nå når jeg flytter nordover. Blid, lyttende men likevel skeptiker. Skjønner raskt mine behov og synspunkter. God lytter. Jeg takker for følget og ønsker Dr. Ted lykke til videre...

Lytter, men få konkrete råd

Jeg har gått til denne legen i sirka 6 år og har vært fornøyd så lenge det har vært gitt hva som har vært feil. Om man kommer med noe det umiddelbart ikke finnes noe fasit svar på, blir han vikende og lite intressert. "Jeg synes vi skal se det ann en 14 dagers tid".
Nei det skal vi ikke, da får jeg nok ikke beholde jobben min. Så nå finner jeg meg en annen :)

Virker som en hyggelig fyr, men nå trenger jeg altså mer hjelp og råd.

Passe

Han har oversett flere ting hos sønnen min og tar oss som regel ikke seriøs. Han har dessverre ingen kompetanse eller interesse for kosthold, akupunktur eller alternativ medisin.
Men han lytter og det er grei tilgjengelighet.
Allikevel ønsker vi en lege som brenner for faget sitt og som informerer seg fortløpende om ny forskning og utviklingen i medisinen. Mer åpenhet for alternativ medisin og ernæring.

Grei lege

God å snakke med, men opplever som oftest kun å få resepter, ikke behandling. Skjønner meg heller ikke på den vanvittige lange ventetiden, da jeg aldri føler jeg får nok tid inne hos legen.