Ole Einar Møster

Autorisasjon (2003)

Ole Einar Møster er en av 49 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Ole Einar Møster

Fantastisk!

Dette er den beste legen jeg noen sinne har hatt. Han er lyttende og forståelsesfull. Ringer alltid opp og følger meg opp.
Anbefales!!

Får deg ikke til å føle deg vel

Dårlig oppfølging , dårlig på kommunikasjon . Lytter ikke godt på deg og setter seg ikke inn i situasjonen din .

Behagelig og kunnskapsrik

Han tar seg alltid tid til å lytte og stille relevante spørsmål. En rolig, behagelig og kunnskapsrik fastlege.

Fornøyd

Engasjert og god lege,finner løsninger og følger veldig godt opp.
Etter mange besøk på sykehus uten gode løsninger,kommer han med forslag og setter i gang videre kommunikasjon med alle instanser.

Forferdelig

Jeg fikk en anbefaling om denne legen fra en bekjent, og har ikke vært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Han følger ikke med, og kan godt bli bedre på å følge opp pasienter på en bedre måte. Jeg har opplevd ham som lite villig til å lytte og til å kommunisere med meg som pasient. Det virker nesten som han motarbeider deg. Og en gang jeg hadde bestillt en dobbelttime for å bli kjent med ham og vice versa, ble den redusert til en enkelttime for han hentet meg et kvarter for sent og var ikke villig til å fortsette timen.

Det positive er at han ringer fort opp igjen om du har prøvd å komme i kontakt med ham.