Dag Johannes Nordhaug

Tlf: 37 05 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Johannes Nordhaug er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Dag Johannes Nordhaug

Beste fastlege !!

En dyktig og erfaren lege, som ser hele mennesket. Usedvanlig god til å lytte, se, og har superb teft!

Den beste legen

Han har tid til å lytte og ta til seg det du sier. Sender deg videre til spesialister ved behov. Han ser deg som menneske.

Eksemplarisk

Flink til og lytte og ta seg tid til å høre på hva jeg feiler. Rask til og handle

Dårlig og lite empatisk

Dårlig lege som ikke lytter og ikke viser empati for sensitive temaer. Travel mann som ikke ser og hører barn.

Ryddig og Høflig

En nokså travel og lite tilgjengelig lege med tilsynelatende for mange pasienter. Somregel lang ventetid. Har oftere fått time hos vikarer enn fastlegen. Ikke opptatt av hvordan jeg har det psykisk kanskje, men veldig kunnskapsrik om fysiske plager. Stoler på det han sier og synes han kan mye og er grundig. Ikke noe forslag til medisinske løsninger, men mer forslag til at jeg som pasient skal endre leve- og aktivitetsmønster. Kan ønske hjelp til plager her og nå, selvom det er "min skyld" at jeg har de. Artrose i begge hofter ble ikke tatt på alvor av fastlegen og ble senere sendt til videre undersøkelse av vikar der problemet ble avdekket.

Empatisk og dyktig

Faglig dyktig, lyttende, empatisk, omsorgsfull, besluttsomhet

Super

Topp kunnskap og flott person, faglig oppdatert og løsningsorientert. Følger alltid opp og ønsker at man skal finne løsning på problemene raskest mulig.

En utrolig god og forståelsesfull lege.

En utrolig god og forståelsesfull lege som hører på det du forteller og hjelper deg på best mulig måte som han kan.

Dyktig almenlege

Faglig sterk, ser sammenhenger, henviser raskt videre ved behov for spesialist, hyggelig. Til tider litt for liten tid. Noe lang venting på venterom.