Torgrim Næverdal

Sjømannslege

Torgrim Næverdal er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Torgrim Næverdal

Fantastisk lege

Han er et varmt menneske, og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg er hos ham. Faglig dyktig er han også.

Ikke Bra Lege for meg :(

Lite intressert i meg som pasient, slenger gjerne ut utrykk som fks``du kan skylde på deg selv og dine svirre brødre`` noe som såret meg veldig.
Føler at han er ofte sinna og sur noe som gjør at det er meget vanskelig og åpne seg for han.
Ikke den mest sympatiske legen man kan ha om man sliter som menneske.
Tar seg også meget god tid,selv om han ikke har pasienter på kontoret,lar han meg vente alt for lenge på og komme inn. Mistrivdes sterkt med han som lege.
Bytter snarest,klarer ikke mer fra han.

konge lengen som tar tak i problemer og ordner opp.

Torgrim er en lege som kan være litt hard.
Men han er rettferdig og han er den eneste legen som enedelig har tatt tak i ting som
Andre leger ikke ville gjøre noe eller hjelpe
Stor takk..

Ikke min type lege

Jeg har hatt ham som lege i et par års tid, og har vært der 4-5 ganger. Jeg synes ikke han virker særlig interessert i å hjelpe, også når det dreier seg om kroniske plager som er godt beskrevet i journalen min fra min tidligere lege + diverse spesialister og sykehus.

Han virker i det hele tatt fjern og upersonlig, og nesten ukonsentrert. Han forklarer dårlig hvordan han vurderer situasjonen, og svarer overflatisk på spørsmål.

Det er også lang ventetid på telefonen.

Jeg skifter nå til en annen fastlege, og håper å få et bedre pasientforhold til henne.

ferdig med han!

LITE interessert i å høre på meg og faktisk tro på meg. Har hatt med barna som har vært dårlige og det eneste jeg får er: kom tilbake om det blir værre! Og ja det har jeg gjort men nei da, ingen reaksjon... Måtte vente til vi kom på sykehuset for å tatt blodprøver som viste hva sykdom han hadde! Næverdal ville ikke ta blodprøve selv om overlegen fra barneavdelingen ville han skulle det. Fikk ikke behandling siden Nævermind ikke ville reagere og det ble for sent. Sitter etter mange besøk hos han med følelsen at ingenting er "galt" før vi må bli henta med ambulanse. Følelsen av å være liten og ikke vite noenting, eller være hypokonder. Endelig fått skifta lege og det er jeg glad for! Særlig i forhold til at jeg vil ha en trygg lege for mine barn, det viktigste av alt