Øyvind Kristensen

Trekanten Legesenter

1999

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Øyvind Kristensen er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Øyvind Kristensen

Sikkert flink, men ikke med psykiske problemer

Var hos han en gang for endel år siden når fastlegen min hadde ferie og aldri mer.

Usympatisk, jeg følte med ikke komfortabel.

Møtte min udømte voldtektsmann på gata, fikk en psykisk knekk og måtte ha en sykemelding. Husker godt han spurte spørsmålet "Ja, grein du mye da?"

Unngå Kristensen om du har psykiske problemer.

En middelmådig lege

Han hilser ikke på en god måte når du kommer. Vanskelig å oppnå blikkkontakt med ham. Leser på PC'en når han snakker. Han fremstår til tider som en dårlig lytter og kan, etter min erfaring, derfor komme på feil spor. Hvis jeg som pasient ikke hopper over på hans spor, taper han tilsynelatende interesse i meg som pasient. Jeg har fått en helt annen respons hos ny fastlege. Det har medført henvisninger til spesialleger og deltakelse i nye behandlingsopplegg. Det er slett ikke alt som er galt, men det er potensiale for forbedringer.

En lege uten empati

Anbefaler ikke denne legen til noen. Sliter du psykisk vil du kunne møte en nedlatende lege helt uten evne til å sette seg inne i pasientens situasjon. Opplevde han dessuten også som direkte krenkende. Han gjør dessuten heller ikke jobben sin ved å unnlate å levere nødvendig dokumentasjon til f.eks NAV. Styr unna denne legen hvis du ønsker en profesjonell og medmenneskelig lege!

God lege, flink til å forklare

Jeg hadde Øyvind som legevikar i sommer, da min fastlege var på ferie. Han var effektiv og blid. Øyvind forklarte meg på en fin og pedagogisk måte hvorfor jeg var syk, behandlingsmåte og form, og jeg fikk dessuten en kameratslig klapp på skulderen før jeg dro. Jeg anbefalte han til mannen min, da han trengte en ny lege.

veldig god allrounder

Øyvind er lyttende og empatisk. Han ser på deg mens du snakker, noe som jeg mener er svært viktig.
Han forklarer på det nivået det det er ønskelig.

Han er en god diagnostiker.
Han har humor.
Han er en fyr som jeg kan snakke med om alt (mann til mann)