Øyvind Kristensen

Trekanten Legesenter

1999

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Øyvind Kristensen er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Øyvind Kristensen

God lege, flink til å forklare

Jeg hadde Øyvind som legevikar i sommer, da min fastlege var på ferie. Han var effektiv og blid. Øyvind forklarte meg på en fin og pedagogisk måte hvorfor jeg var syk, behandlingsmåte og form, og jeg fikk dessuten en kameratslig klapp på skulderen før jeg dro. Jeg anbefalte han til mannen min, da han trengte en ny lege.

veldig god allrounder

Øyvind er lyttende og empatisk. Han ser på deg mens du snakker, noe som jeg mener er svært viktig.
Han forklarer på det nivået det det er ønskelig.

Han er en god diagnostiker.
Han har humor.
Han er en fyr som jeg kan snakke med om alt (mann til mann)

Veldig glad jeg har byttet.

Dette er en lege som du ikke skal velge om du sliter psykisk. Viser liten toleranse, man må bare bestemme seg for å "ta seg sammen"... Kan til tider være meget ufin. Har du vondt i ryggen eller halsen, da er det helt greit.

Nærværende og lyttende.

Etter å ha byttet fastlege til Øyvind Kristensen for noen år siden føler jeg at jeg nå er hos en lege som ser hele meg uten å bli for privat. Han holder seg tydeligvis godt oppdatert, og forteller greit om behandlingen han foreslår.
Han har humor og et veldig godt smil.

Ikke fornøyd

Jeg hadde denne legen da jeg var yngre, og før jeg viste at jeg kunne bytte fastlege spurte jeg alltid om det var noen vikarer jeg heller kunne bruke isteden for fastlegen. Jeg synes ikke at han virker interessert i pasienten sin, og jeg satt igjen med det inntrykket at han ville ha meg ut så fort som mulig.