Øyvind Kristensen
Mann, 57 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg følte meg veldig dårlig behandlet. Det var ikke bare den manglende empati, men også den medisinske veiledningen jeg ikke likte. Han virket virkelig uinteressert i alt som har med deg som person å gjøre.
Øyvind Kristensen har betydd mye for meg, spesielt de siste 3 årene. Jeg er en mann i 40-årene som tidligere gjorde "alt rett", dvs å kjøre strak linje i 100% jobb over 10-12 år, så gikk jeg på en sterk smell.
Jeg ønsker å gi et par subjektive grunner av hvorfor han er så god:
- Veldig god kompetanse på fysiske problemer
- En sjeldent god kompetanse på psykiske problemer, for fastlege å være. Enkelte evalueringer han har gjort, er bedre enn det en psykolog kunne ha gjort.
- Veldig ærlig, ekte og direkte
- Han tar seg tid til pasienten
Øyvind kan virke noe streng, men kanskje handler dette om at han selv er veldig dyktig. Med sin lange erfaring kan han iblant se pasientens behov, før pasienten selv ser det?
Jeg vil anbefale Øyvind til alle som ønsker en empatisk, dyktig, lyttende og høyst kompetent fastlege. Jeg er veldig fornøyd. 100%
Brukt ØK i mange år. Kommuniserer godt og følger relevant opp. Hyggelig. Mestrer fastlegerollen utmerket. Anbefales !
Svært god kommunikasjon og treffer på godt med behandlingen. God tilgang til anbefalte spesialister for behandling.
Dette er den beste legen jeg har hatt , han har støttet meg mellom de vanskelige periodene livet mitt til og med ringt på egentid for og høre hvordan det går, utrolig empatisk menneske, han er drivende dyktig i jobben sin og vil bare kalle han uvurderlig i mitt tilfelle , vet ikke hvordan det hadde gått med meg helt ærlig uten han i ryggen ,og stiler opp for meg på alle områder i mitt team jeg har rundt meg. Han er. Både snill og god streng når han trenger👍
Vis flere...