Øyvind Kristensen

Autorisasjon (1999)

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Øyvind Kristensen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Øyvind Kristensen

Beste legen jeg har vært hos

Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt hos Øyvind. Han tar seg alltid god tid til å snakke med meg, selv om det er tydelig han har mye å gjøre. Jeg opplever at vi har god kontakt og kjenner meg ikke igjen i andre beskrivelser av at det skal være vanskelig å få blikkkontakt. Kjenner meg heller ikke igjen i beskrivelsen av at han ikke er god med psykisk helse. Jeg opplever at han alltid tar meg seriøst og snakker med meg tilsvarende. Han tar seg tid til å forklare ting slik at jeg har fått bedre innsikt i min egen helse. Han har hjulpet meg mye og jeg er takknemlig for det.

Dårlig tid og lite interessert

Er i ferd med å bytte fastlege nå da jeg føler at jeg ikke har noen kemi med legen. Føler alltid at han har veldig dårlig tid og at han ikke tar meg på alvor.

Dårlig

Dårlig evne til å lytte, kjapp med konklusjoner uten å ha funnet ut hva som er galt. Har det alt for travelt

Sikkert flink, men ikke med psykiske problemer

Var hos han en gang for endel år siden når fastlegen min hadde ferie og aldri mer.

Usympatisk, jeg følte med ikke komfortabel.

Møtte min udømte voldtektsmann på gata, fikk en psykisk knekk og måtte ha en sykemelding. Husker godt han spurte spørsmålet "Ja, grein du mye da?"

Unngå Kristensen om du har psykiske problemer.

En middelmådig lege

Han hilser ikke på en god måte når du kommer. Vanskelig å oppnå blikkkontakt med ham. Leser på PC'en når han snakker. Han fremstår til tider som en dårlig lytter og kan, etter min erfaring, derfor komme på feil spor. Hvis jeg som pasient ikke hopper over på hans spor, taper han tilsynelatende interesse i meg som pasient. Jeg har fått en helt annen respons hos ny fastlege. Det har medført henvisninger til spesialleger og deltakelse i nye behandlingsopplegg. Det er slett ikke alt som er galt, men det er potensiale for forbedringer.