Øyvind Kristensen
Mann, 57 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Er i ferd med å bytte fastlege nå da jeg føler at jeg ikke har noen kemi med legen. Føler alltid at han har veldig dårlig tid og at han ikke tar meg på alvor.
Dårlig evne til å lytte, kjapp med konklusjoner uten å ha funnet ut hva som er galt. Har det alt for travelt
Var hos han en gang for endel år siden når fastlegen min hadde ferie og aldri mer.
Usympatisk, jeg følte med ikke komfortabel.
Møtte min udømte voldtektsmann på gata, fikk en psykisk knekk og måtte ha en sykemelding. Husker godt han spurte spørsmålet "Ja, grein du mye da?"
Unngå Kristensen om du har psykiske problemer.
Han hilser ikke på en god måte når du kommer. Vanskelig å oppnå blikkkontakt med ham. Leser på PC'en når han snakker. Han fremstår til tider som en dårlig lytter og kan, etter min erfaring, derfor komme på feil spor. Hvis jeg som pasient ikke hopper over på hans spor, taper han tilsynelatende interesse i meg som pasient. Jeg har fått en helt annen respons hos ny fastlege. Det har medført henvisninger til spesialleger og deltakelse i nye behandlingsopplegg. Det er slett ikke alt som er galt, men det er potensiale for forbedringer.
Anbefaler ikke denne legen til noen. Sliter du psykisk vil du kunne møte en nedlatende lege helt uten evne til å sette seg inne i pasientens situasjon. Opplevde han dessuten også som direkte krenkende. Han gjør dessuten heller ikke jobben sin ved å unnlate å levere nødvendig dokumentasjon til f.eks NAV. Styr unna denne legen hvis du ønsker en profesjonell og medmenneskelig lege!
Vis flere...