Martin Andreas Runde

Autorisasjon (2007)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Martin Andreas Runde er en av 49 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

En meget dyktig og tillitsfull lege

En lege som virkelig kan anbefales. Tar seg god tid til å lytte og forslå tiltak. En lege som har stor innsikt i faget og evne til å tenke utradisjonelt, gir deg aldri opp. God forståelse på psykiske lidelser og flink til å henvise til spesialisttjenester når det er behov for det. Hyggelig personale på hele legesenteret.

Kommer aldri til å bytte fastlege frivillig! :)

Jeg kjører i 20 minutt for å komme til denne legen! Jeg bor på andre siden av byen og har to legesentre innenfor gåavstand, men jeg kjører gledelig de minuttene for å komme til en lege jeg vet er flink, som tar seg tid til meg og lytter til meg. Jeg går aldri derfra med spørsmål med tanke på evt. medisiner, eller spørsmål angående sykdom. Jeg føler jeg snakker med en likemann når jeg er der, som forstår og vet og forstår en god del om livet.
Mye kunnskaper om både synlige og usynlige sykdommer!

Den beste legen jeg har hatt

God til å lytte.Forstår seg på psykiske problemer.Siden jeg måtte flytte til en annen kommune måtte jeg desverre bytte lege.Men Anbefales!

God lege! Kommer ikke til å bytte! :)

Han er veldig god til å lytte, og jeg føler han kjenner meg, min helse og min livssituasjon veldig godt.
Jeg trenger ikke "utbrodere eller overdrive" for at han skal skjønne hva som må til, og han er ærlig og konkret og iverksetter tiltak dersom det er nødvendig.
Han har stort sett alltid vært hyggelig, blid og effektiv mot meg. :)

Syns ofte det er alt for lang ventetid før timen, men er glad når han tar seg god tid til meg når jeg trenger det, så da får jeg heller være tålmodig og glad på andres vegne når de trenger det.
Syns også det er lang ventetid på telefon, men jeg får raskt time (evt hastetimer samme dag).
Resten av personalet er også veldig søte og hyggelige (inkl. andre leger som jeg har vært hos hvis han ikke har hatt ledig time), men skulle ønske det var litt mer privat/skjermet i luka hvis en må prate om personlige ting der.

Dyktig, engasjert og imøtekommende

God stemning på hele kontoret! Faglig dyktig og engasjert. Har også hørt at han er flink på diabetes. Anbefales!