Martin Andreas Runde

Autorisasjon (2007)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Martin Andreas Runde er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

Engasjert hyggelig og flink!

Virker faglig dyktig, nøyaktig, og tar en på alvor! Kan absolutt anbefales! Arroganse har jeg aldri opplevd, men folk er vel forskjellige.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Dr.Runde tar seg tid til å lytte, er forståelsesfull og gir meg noe å tenke på uten å dytte noe nedover meg på en arrogant måte. Han er absolutt et funn av en lege! Anbefales på det varmeste, spesielt om du trenger en "nøkkel" for å komme ut av sykdom som ikke alltid kan behandles med medisin.

En utrolig grei lege

Denne legen er hyggelig, flink og kunnskapsrik. Fastlege for hele familien, og har fulgt oss alle opp på en forbilledlig måte. De som har kommentert negativt på denne siden må være temmelig spesielle selv. Dr. Runde er det iallefall ingenting å utsette på, han er en kjempehyggelig, dyktig og svært ansvarsbevisst lege som jeg absolutt kan anbefale!

Hyggelig og flink lege

Hyggelig og imøtekommende, tar seg god tid. Grundig lege som jeg har stor tillit til. Virker faglig flink. Samvittighetsfull. Totalt sett meget godt fornøyd!

arrogant oppførsel

lite empati for pasienten,lytter dårlig og vil helst ha en ut av kontoret fortest mulig.
trenger mere forståelse for pasienten og sette seg mere inn i jounalen til pasienten.