Martin Andreas Runde

Autorisasjon (2007)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Martin Andreas Runde er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

Fantastisk lege!

Kjenner meg overhodet ikke igjen i de vurderingene som har kommet inn her.
Jeg opplever Runde som en kjempe god lege. Han tar seg god tid og jeg føler jeg får forståelse for både tanker og bekymringer. Han har blikkontakt og viser interesse for pasienten. Ikke en slik lege som sitter å stirrer i dataskjermen mens pasienten snakker eller som taster på dataen mens man prater. Han er også flink til å ringe opp igjen dersom man ønsker å prate utenom timeavtale.
Super lege som hele familien benytter!

Arrogant og uniteressert i min helsetilstand.

Virker som om fastlegen min ikke er interessert i å finne ut hva som er problemet når man ikke føler seg i form. Bruker tross alt av egen arbeidstid når man oppsøker legen og forventer at man får den hjelp man trenger, men så langt har dette fungert svært dårlig. Skal få byttet fastlege så fort som mulig, selvom det medfører at jeg må dra til et annet legesenter. Har generelt liten tillit til fastlege ordningen.

Lege

Hyggelig og imøtekommende. Faglig dyktig og omsorgsfull

Skal byttes ut.

Får ikke den hjelp som forventes og har generelt lite tillit til til hele fastlegeordningen.

Mangel på interesse for både min sykdom og meg som person.

Har en arrogant oppfdørsel. Når jeg har time hos ham virker det som han er mest interessert i å få meg ut av kontoret. Er totalt upersonlig og tror ikke han har lest min epikrise som ble oversendt fra forrige fastlege. Spørsmål blir normalt besvart flyktig og lite profesjonelt. Stoler ikke på at han vil ta de nødvendige skritt i tilfelle av en krise.