Geir Lindquist Sporaland

Havnegaten 1 4836 Arendal
Geir Lindquist Sporaland er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Geir Lindquist Sporaland

Lyttende og forståelsesfull

Når det kommer til angst og depresjon - som jeg dessverre sliter med, er Sporaland en fantastisk lyttende og forståelsesfull lege. Han tar seg tid til å sette seg inn i min situasjon (som kan variete veldig fra gang til gang) og leter aktivt etter "verktøy" som kan bidra til å rette opp igjen den vanskelige situasjonen som symptomene har ført til. Dette gjelder også spørsmål om eventuell henvisning.
Mitt inntrykk er at Sporaland er en løsningsorientert lege som vil det beste for pasienten. Kan på det varmeste anbefales til andre som sliter med angst og depresjon, men som ønsker å finne gode løsninger for å kunne delta aktivt i arbeidslivet eller andre oppgaver i samfunnslivet.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg har flyttet en del,så det har blitt en del fastleger etterhvert. Geir Sporaland har uten tvil vært den best.
Han lytter, er tolmodig,virker som han bryr seg for å gjøre det beste for meg som pasient. Sender henvisninger og er flink til å følge opp.
Han er god å ha om en har alvorlige depresjoner.

Kan anbefalest.

Helt grei lege

Sporaland er en helt grei lege, intet mer,intet mindre.
Han henviser videre visst en ønsker det,men jeg for min del ville valgt en annen lege visst det er snakk om kroniske smerter.
Han er veldig vanskelig når det gjelder smertestillende.
Kontordamene kunne tatt kurs i vanlig høflighet og smilekurs.

Veldig lite interessert lege

Gikk til Geir da jeg var gravid fordi Bratland var sykemeldt. Har vært gjennom et tidligere traumatisk svangerskap men han visste utrolig liten interesse for det..ville ikke høre på meg og lite interessert i å prate..meget glad da jeg fikk Bjørn Bratland tilbake..

Dyktig og hyggelig lege

Sporaland har vært min fastlege siden jeg flyttet til Arendal, og jeg er veldig fornøyd med ham.
Han er som regel på tiden, tar seg tid til å lytte og får samtaler til å flyte lett. Virkelig en lege som bryr seg om sine pasienter, og som får pasientene til å føle seg vel.
Han tar tak i ting, og nøler ikke med å henvise når det er riktig.

Legekontoret har hyggelige ansatte, generelt blide folk i resepsjonen og de som tar blodprøver etc.