Geir Lindquist Sporaland

Legegruppen Arendal

2001

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Legegruppen Arendal Telefonnummer37 00 34 0037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 1 4836 Arendal
Geir Lindquist Sporaland er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Geir Lindquist Sporaland

Dårlig

En lege jeg ikke anbefaler. Vanskelig å kommunisere med og forstår ikke pasientes behov selv om du prøver å få det fram.

Klage

Skulle egentlig vært hos min fastlege, som faktisk er en veldig koselig mann. Jeg har dessverre en ganske alvorlig diagnose, men velger å ikke gå pga de sure kvinnfolka i resepsjonen. Har heldigvis god kontakt med sykehuset i Arendal. Så velger å avbestille time for å slippe å møte de i resepsjonen.

lege med arbeidsvegring

lytter ikke til pasienten, kan virke kunnskapsløs til tider,virker lite oppdatert til dagens legemidler.
sure mennesker i resepsjonen og vanskelig å komme gjennom på tlf og det oppleves ofte at det blir lagt på etter lang venting på tlf. alt virker til å gå veldig tregt på legegruppen.

Lyttende og forståelsesfull

Når det kommer til angst og depresjon - som jeg dessverre sliter med, er Sporaland en fantastisk lyttende og forståelsesfull lege. Han tar seg tid til å sette seg inn i min situasjon (som kan variete veldig fra gang til gang) og leter aktivt etter "verktøy" som kan bidra til å rette opp igjen den vanskelige situasjonen som symptomene har ført til. Dette gjelder også spørsmål om eventuell henvisning.
Mitt inntrykk er at Sporaland er en løsningsorientert lege som vil det beste for pasienten. Kan på det varmeste anbefales til andre som sliter med angst og depresjon, men som ønsker å finne gode løsninger for å kunne delta aktivt i arbeidslivet eller andre oppgaver i samfunnslivet.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg har flyttet en del,så det har blitt en del fastleger etterhvert. Geir Sporaland har uten tvil vært den best.
Han lytter, er tolmodig,virker som han bryr seg for å gjøre det beste for meg som pasient. Sender henvisninger og er flink til å følge opp.
Han er god å ha om en har alvorlige depresjoner.

Kan anbefalest.