Geir Lindquist Sporaland

Tlf: 37 00 34 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Lindquist Sporaland er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Geir Lindquist Sporaland

Lyttende og forståelsesfull

Når det kommer til angst og depresjon - som jeg dessverre sliter med, er Sporaland en fantastisk lyttende og forståelsesfull lege. Han tar seg tid til å sette seg inn i min situasjon (som kan variete veldig fra gang til gang) og leter aktivt etter "verktøy" som kan bidra til å rette opp igjen den vanskelige situasjonen som symptomene har ført til. Dette gjelder også spørsmål om eventuell henvisning.
Mitt inntrykk er at Sporaland er en løsningsorientert lege som vil det beste for pasienten. Kan på det varmeste anbefales til andre som sliter med angst og depresjon, men som ønsker å finne gode løsninger for å kunne delta aktivt i arbeidslivet eller andre oppgaver i samfunnslivet.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg har flyttet en del,så det har blitt en del fastleger etterhvert. Geir Sporaland har uten tvil vært den best.
Han lytter, er tolmodig,virker som han bryr seg for å gjøre det beste for meg som pasient. Sender henvisninger og er flink til å følge opp.
Han er god å ha om en har alvorlige depresjoner.

Kan anbefalest.

Helt grei lege

Sporaland er en helt grei lege, intet mer,intet mindre.
Han henviser videre visst en ønsker det,men jeg for min del ville valgt en annen lege visst det er snakk om kroniske smerter.
Han er veldig vanskelig når det gjelder smertestillende.
Kontordamene kunne tatt kurs i vanlig høflighet og smilekurs.

Veldig lite interessert lege

Gikk til Geir da jeg var gravid fordi Bratland var sykemeldt. Har vært gjennom et tidligere traumatisk svangerskap men han visste utrolig liten interesse for det..ville ikke høre på meg og lite interessert i å prate..meget glad da jeg fikk Bjørn Bratland tilbake..

Dyktig og hyggelig lege

Sporaland har vært min fastlege siden jeg flyttet til Arendal, og jeg er veldig fornøyd med ham.
Han er som regel på tiden, tar seg tid til å lytte og får samtaler til å flyte lett. Virkelig en lege som bryr seg om sine pasienter, og som får pasientene til å føle seg vel.
Han tar tak i ting, og nøler ikke med å henvise når det er riktig.

Legekontoret har hyggelige ansatte, generelt blide folk i resepsjonen og de som tar blodprøver etc.

En flott lege, sånne trenger vi flere av.

Han er en flink lege. Han tar seg god tid til å prate og bry seg om pasienten som er inne på kontoret, istedenfor å stresse igjennom for å få inn neste i køen.
Det skulle vært flere av denne typen lege!:)

Kjempebra

Hyggelig, lytter, er ikke opptatt med pc når han snakker med deg, flink, tillitsvekkende, tar seg alltid tid.

Aldri ledig

Av de siste 5 timene jeg harbestilt har han kun vært tilgjengelig 1 gang

Flink og glad i å prate

Var fastlegen min før. Veldig fornøyd, følte meg sett og hørt. Men dette er nok ikke legen for deg som vil ha en resept på noe du ikke trenger. Han er nøye på hva han skriver ut, noe jeg synes er kjempeflott. Han virker som han er glad i å prate om problemene du skulle ha, og jeg synes det var en god opplevelse å gå til ham, de få gangene jeg var der. Han er også flink til å fokusere på den pasienten han har, ikke alle de som sitter og venter.

Fantastisk flink!

Veldig hyggelig lege, koselig å snakke med og kan virkelig det han driver med!