Erik Lønnmark Werner

Autorisasjon (1988)

Erik Lønnmark Werner er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Erik Lønnmark Werner

En flott lege

Hele familien på 4 bruker Erik Werner som lege, og vi er kjempe fornøyd! Han ser oss, lytter, spør og sender oss videre til spesialist ved behov. Han er effektiv, men grundig. Og han tar oss alle på alvor, enten du er voksen eller barn. Kan absolutt anbefales!

Byttet fastlege

En bedrevitende fastlege som kjenner pasienten bedre enn pasienten gjør selv. Har en arrogant fremferd og venter forlenge med å henvise til spesialist da han vet bedre selv. Er dessverre en lege som jeg ikke kan anbefale!

Arrogant

lite tillitvekkende, med ovenifra-og-ned-holdning. Man går heller litt lenger med plagene enn å gå til han. Mulig han er faglig dyktig, men ikke som medmenneske.

Ok lege men lite tilgjengelig.

Dårlig kommunikasjon med pasienten. Har liten tid til pasienten. Tilgjengelighet elendig. over 2 uker venting for time.

Flink lege

Jeg har brukt Werner i mange år, og meget fornøyd med han som fastlege. Han spør alltid hvordan jeg har det, han hører alltid på hva jeg har å si. Foruten å være en flink lege er han også en god psykolog. Har brukt han som sjelesørger og "veileder" ....kan annbefales. Han bryr seg ! Jeg har virkelig tillit til han, jeg 59 år og livet har ikke alltid vært enkelt så da har Werner vært en god støtte.