Ellen Johanne Aas

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Ellen Johanne Aas er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Johanne Aas

Veldig fornøyd!

Har hatt Ellen Aas som fastlege i mange år, og er strålende fornøyd. Hun har telefontid to ganger i uka, så det er greit å få tak i henne. Jeg opplever henne som dyktig, hun tar meg (og min datter) på alvor og følger godt opp. Hun lytter og tar seg tid, samtidig som hun er effektiv. Flott lege og menneske!

Verdens beste lege

Stiller alltid opp, sender videre for undersøkelser. Håper ho aldri slutter som lege jeg er superfornøyd.

Gjør jobben sin

Har brukt Ellen Aas i mer enn 20 år . Jeg trenger ikke en lege som " bestevenn" så hun er effektiv, direkte og gjør jobben sin bra. Flink med "det lille extra" og jeg opplever henne ikke som " kjøpt" av legemiddelindustrien...

Et fantastisk menneske

Jeg har hatt Ellen Aas som fastlegen en del år nå. Hun er en veldig dyktig lege, en god lytter og et fantastisk menneske. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege.

Fantastisk bra lege

Jeg er meget fornøyd med Ellen.
Hun lytter på hva du har å si og tar deg seriøst.
Hun er ikke negativ til å prøve nye ting, og hun er en lege som ikke bare gir medisiner i hytt og pine. Hun prøver ut andre ting ofte først.
Har hatt henne som fastlege i mange mange år og kan ikke tenke meg å noen gang bytte lege.
Hun er meget populær, så ofte så kan det være litt vanskelig å få en timeavtale fort. Men hun er absolutt verdt ventetiden.