Ellen Johanne Aas

Randesund Legesenter

1994

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Ellen Johanne Aas er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Johanne Aas

EFFEKTIV OG EMPATISK!

Hatt henne som lege i over 20 år. Ganske sjelden kombinasjon hos en lege. Tar grep og gir rekvisjoner når det trengs - ikke redd for å ikke si fra. Veldig løsningsorientert. Bytter aldri:)

Veldig fornøyd!

Har hatt Ellen Aas som fastlege i mange år, og er strålende fornøyd. Hun har telefontid to ganger i uka, så det er greit å få tak i henne. Jeg opplever henne som dyktig, hun tar meg (og min datter) på alvor og følger godt opp. Hun lytter og tar seg tid, samtidig som hun er effektiv. Flott lege og menneske!

Verdens beste lege

Stiller alltid opp, sender videre for undersøkelser. Håper ho aldri slutter som lege jeg er superfornøyd.

Gjør jobben sin

Har brukt Ellen Aas i mer enn 20 år . Jeg trenger ikke en lege som " bestevenn" så hun er effektiv, direkte og gjør jobben sin bra. Flink med "det lille extra" og jeg opplever henne ikke som " kjøpt" av legemiddelindustrien...

Et fantastisk menneske

Jeg har hatt Ellen Aas som fastlegen en del år nå. Hun er en veldig dyktig lege, en god lytter og et fantastisk menneske. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege.