Ellen Johanne Aas

Tlf: 38 14 83 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Johanne Aas er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Johanne Aas

Veldig fornøyd!

Har hatt Ellen Aas som fastlege i mange år, og er strålende fornøyd. Hun har telefontid to ganger i uka, så det er greit å få tak i henne. Jeg opplever henne som dyktig, hun tar meg (og min datter) på alvor og følger godt opp. Hun lytter og tar seg tid, samtidig som hun er effektiv. Flott lege og menneske!

Verdens beste lege

Stiller alltid opp, sender videre for undersøkelser. Håper ho aldri slutter som lege jeg er superfornøyd.

Gjør jobben sin

Har brukt Ellen Aas i mer enn 20 år . Jeg trenger ikke en lege som " bestevenn" så hun er effektiv, direkte og gjør jobben sin bra. Flink med "det lille extra" og jeg opplever henne ikke som " kjøpt" av legemiddelindustrien...

Et fantastisk menneske

Jeg har hatt Ellen Aas som fastlegen en del år nå. Hun er en veldig dyktig lege, en god lytter og et fantastisk menneske. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege.

Fantastisk bra lege

Jeg er meget fornøyd med Ellen.
Hun lytter på hva du har å si og tar deg seriøst.
Hun er ikke negativ til å prøve nye ting, og hun er en lege som ikke bare gir medisiner i hytt og pine. Hun prøver ut andre ting ofte først.
Har hatt henne som fastlege i mange mange år og kan ikke tenke meg å noen gang bytte lege.
Hun er meget populær, så ofte så kan det være litt vanskelig å få en timeavtale fort. Men hun er absolutt verdt ventetiden.

Helt topp

Ellen er helt topp. Tar deg alltid seriøst, flink til å lytte, går alltid fra henne med følelsen av å bli ivaretatt på en god måte. Hun er jordnær og lett å snakke med. Må aldri vente lenge på å komme inn når jeg har time, men noe ventetid noen ganger om du ikke har behov for hastetime.
Veldig fornøyd og har ingen planer om å bytte. Har hatt Ellen til fastlege i over ti år.
Helt topp å kunne sende Mail når en var gravid første gang og hadde masse små spørsmål som en ikke ville bestille time for.

Kunne ikke vært bedre

Hos Ellen Aas føler jeg at jeg er den eneste pasienten hun har og at hun virkelig bryr seg. Man føler god kontakt og at man virkelig blir lyttet til. Faglig er hun også dyktig og oppdatert, hvilket er like viktig. Jeg er strålende fornøyd, og bytter ikke lege! Fordi hun er så populær, kan det ta litt tid å få time med mindre det er akutt. Da får man time umiddelbart!

Den beste legen .

Hun er bare helt utrolig ! Stiller alltid opp. Troverdig,til å stole på . Unik med andre ord.

Beste Lege :)

Beste lege hun er bare topp:) Hun stiller alltid opp .lytter og handler ,hjelper med alt du tar opp med henne. Hun har vært fantastisk med meg og mine sønner, alt fra hjelp på skolen til lytting og ikke minst kjapp handling.Tusen takk til Ellen for alle ganger du har stilt opp for oss.

Grundig og flott lege!

Ellen er meget seriøs og grundig i jobben sin, hun har meget gode evner til å lytte og skape tillit til oss som pasienter. Hun behandler deg profesjonelt og seriøst uansett hva man tar opp. Både jeg og mine 2 små barn blir veldig godt tatt vare på,og vi er kjempefornøyde med henne som fastlege. Hun er også veldig jordnær, og ingenting er for "lite" eller "dumt" å ta opp. Fantastisk flott lege som jeg er veldig glad for å ha som fastlege. Gir henne mine varmeste anbefalinger!

Legen som virkelig bryr seg om deg

Hos henne er du ikke et nr i rekken av pasienter. Bryr seg om hele mennesket, ikke bare den dagsaktuelle lidelsen/plagen. Er hun usikker på hva det er, sendes du videre til spesiallist. Har aldri vært borti feil diagnose fra hennes side

Eksempel til etterfølgelse

Ellen er legen som tar seg tid til deg, snakker til deg og med deg.
Hun er alltid (nesten) tilgjengelig og følger opp dersom hun sier hun skal komme tilbake til deg.
Hun har ofte alternative løsninger på spørsmål og utfordringer og bruker et bredt kontaktnett av spesialister.
Stå på Ellen - jeg kommer igjen ved behov.

Den beste jeg har hatt!

Helt fantastisk lege, skulle ønske alle var som henne! Synd jeg flyttet og måtte bytte, men jeg kan fortsatt sende Mail og spørre om ting hvis det trengs, det er ikke verst!!

Eksemplarisk

Helt fantastisk, kunne ikke bedt om bedre! Skulle ønske alle kunne være som henne, føler meg helt trygg og ivaretatt hver gang. Både jeg og sønnen min får eksemplarisk hjelp hver gang.

Hun er et funn!

Faktisk den beste legen jeg har hatt, sammen med min mor og mine to døtre, hun ser deg inn i øynene når vi snakker, hun skriver aldri på dataen før samtalen er ferdig, hun tar deg på alvor, men kan også spøke, om det passer seg ;)