Ellen Johanne Aas

Autorisasjon (1994)

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ...
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Ellen Johanne Aas er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Johanne Aas

Helt topp

Ellen er helt topp. Tar deg alltid seriøst, flink til å lytte, går alltid fra henne med følelsen av å bli ivaretatt på en god måte. Hun er jordnær og lett å snakke med. Må aldri vente lenge på å komme inn når jeg har time, men noe ventetid noen ganger om du ikke har behov for hastetime.
Veldig fornøyd og har ingen planer om å bytte. Har hatt Ellen til fastlege i over ti år.
Helt topp å kunne sende Mail når en var gravid første gang og hadde masse små spørsmål som en ikke ville bestille time for.

Kunne ikke vært bedre

Hos Ellen Aas føler jeg at jeg er den eneste pasienten hun har og at hun virkelig bryr seg. Man føler god kontakt og at man virkelig blir lyttet til. Faglig er hun også dyktig og oppdatert, hvilket er like viktig. Jeg er strålende fornøyd, og bytter ikke lege! Fordi hun er så populær, kan det ta litt tid å få time med mindre det er akutt. Da får man time umiddelbart!

Den beste legen .

Hun er bare helt utrolig ! Stiller alltid opp. Troverdig,til å stole på . Unik med andre ord.

Beste Lege :)

Beste lege hun er bare topp:) Hun stiller alltid opp .lytter og handler ,hjelper med alt du tar opp med henne. Hun har vært fantastisk med meg og mine sønner, alt fra hjelp på skolen til lytting og ikke minst kjapp handling.Tusen takk til Ellen for alle ganger du har stilt opp for oss.

Grundig og flott lege!

Ellen er meget seriøs og grundig i jobben sin, hun har meget gode evner til å lytte og skape tillit til oss som pasienter. Hun behandler deg profesjonelt og seriøst uansett hva man tar opp. Både jeg og mine 2 små barn blir veldig godt tatt vare på,og vi er kjempefornøyde med henne som fastlege. Hun er også veldig jordnær, og ingenting er for "lite" eller "dumt" å ta opp. Fantastisk flott lege som jeg er veldig glad for å ha som fastlege. Gir henne mine varmeste anbefalinger!