Erik Arild

Rådhusveien 1 4640 Søgne
Erik Arild er en av 12 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Erik Arild

En svært dyktig lege

Tar seg alltid nødvendig tid, er grundig, forklarer pedagogisk, tenker helhet. En lege jeg har stor tillit til "

Dyktig lege

En av de dyktigste lege. Han føler opp pasient godt. Han gir god råd.

...........
Igjen vidunderlig kur. 😉😉

Dyktig og medmenneskelig

Har hatt dr.Arild som fastlege helt siden han startet. Han tar seg tid til meg, lytter, tar nødvendige prøver og viser meg at han tar det jeg sier på alvor. Flink til å vurderer og henviser meg til evt spesialist tjenester dersom jeg vil ha større utbytte der. Har også brukt han som lege til mitt barn og han har veldig godt barnetekke :) Jeg har stor tillit til at han jobber for mitt beste i møte med andre etater og har sjelden møtt en lege med større forståelse og medmenneskelige kvaliteter.
Anbefales !

En å ha tiltro til

Han er lyttende og stiller kriske spørsmål slik at du må tenke gjennom problemstillingen. Følger opp og tar regelmessige prøver, og følger event. endringer raskt. skaffer seg kompetanse, og sender til spesialist raskt når det kreves. Jeg stoler på han og jeg vet at han tar meg på alvor . Min normale besøkshyppighet er en til to ganger i året. En lege å absolut å anbefale.

Lytter, tar seg tid til meg, er grundig og tar meg seriøst.

Han har siden første time jeg hadde med han vært medmenneskelig, men profesjonell, og gitt meg den hjelp og nødvendige henvisninger til bl.a psykolog og andre spesialiserte fagfolk hvis han ikke har kunnet yte den hjelp jeg har trengt.