Nidhi Kumar

Frogner Medisinske Institutt DA Kvinne, 37 år

Autorisert2008
Ledige plasser 14 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 9 2016 Frogner
Nidhi Kumar er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Nidhi Kumar

Aldri møtt

Umulig å få time hos henne. Ventet i mange uker på time, og når vi endelig står i luken får vi beskjed at legen er syk og de har ikke kunnet kontakte oss. Tilbyr ingen andre leger for å ordne opp i deres rot. Er det ikke vanlig for legekontorer å ha orden på pasientens personalia, pårørende, kontakt nummer osv. Har aldri opplevd at de ikke viste hvor en faktura skulle sendes??
Jeg har null inntrykk av legen, men ekstremt dårlig inntrykk av legesenteret. Bytter umiddelbart!

Nidhi Kumar

Nidhi Kumar er både svært hyggelig, profesjonell og dyktig. Har aldri hatt en fastlege som er så nøyaktig og forståelsesfull som henne.Nidhi Kumar er beste lege kan sterkt anbefales!!!

Best på fysiske plager

Hyggelig, men ikke den beste til å lytte til pasienten. Har dessverre en "jeg vet best" holdnig. Jeg har en stoffskiftesykdom, som det tok meg 5 år å skjønne at hun ikke kan noe om. Da jeg ble sykere og sykere, selv med det hun påstod var riktig behandling, begynte jeg å søke etter mer kunnskap selv. Det endte med at jeg måtte bytte fastlege, da hun ikke hadde noe til overs for at jeg krevde annen type behandling enn hennes. Veldig synd at en ung lege på denne måten spiller bingo med folks helse og livskvalitet. For ikke å tape ansikt? Det er her "vet best" holdningen kommer inn. Har du derimot en vond rygg, brukket arm eller en forkjølelse, er dette legen for deg. Et pluss er at det er kort ventetid på timeavtale :)

Anbefales

Har gode erfaringer når jeg har vært der på vegne av barna: Hun prater MED barna og ikke over hodene deres og det har de gitt utrykk for at de setter pris på. De føler at hun lytter til dem.
Jeg er også fornøyd med henne som lege.

Den beste legen som finnes!!

Nidhi er en lege som lytter og er empatisk! Jeg og min datter bruker henne. Vi får alltid forklart ting i et språk som vi skjønner, hun tar tak i tingene og skal alltid til bunns når hun skjønner at noe er galt. Kan anbefale henne på det sterkeste!!