Nidhi Kumar

Frogner Medisinske Institutt DA

2008

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Frogner Medisinske Institutt DA
Duevegen 9 2016 Frogner
Nidhi Kumar er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Nidhi Kumar

Aldri møtt

Umulig å få time hos henne. Ventet i mange uker på time, og når vi endelig står i luken får vi beskjed at legen er syk og de har ikke kunnet kontakte oss. Tilbyr ingen andre leger for å ordne opp i deres rot. Er det ikke vanlig for legekontorer å ha orden på pasientens personalia, pårørende, kontakt nummer osv. Har aldri opplevd at de ikke viste hvor en faktura skulle sendes??
Jeg har null inntrykk av legen, men ekstremt dårlig inntrykk av legesenteret. Bytter umiddelbart!

Nidhi Kumar

Nidhi Kumar er både svært hyggelig, profesjonell og dyktig. Har aldri hatt en fastlege som er så nøyaktig og forståelsesfull som henne.Nidhi Kumar er beste lege kan sterkt anbefales!!!

Best på fysiske plager

Hyggelig, men ikke den beste til å lytte til pasienten. Har dessverre en "jeg vet best" holdnig. Jeg har en stoffskiftesykdom, som det tok meg 5 år å skjønne at hun ikke kan noe om. Da jeg ble sykere og sykere, selv med det hun påstod var riktig behandling, begynte jeg å søke etter mer kunnskap selv. Det endte med at jeg måtte bytte fastlege, da hun ikke hadde noe til overs for at jeg krevde annen type behandling enn hennes. Veldig synd at en ung lege på denne måten spiller bingo med folks helse og livskvalitet. For ikke å tape ansikt? Det er her "vet best" holdningen kommer inn. Har du derimot en vond rygg, brukket arm eller en forkjølelse, er dette legen for deg. Et pluss er at det er kort ventetid på timeavtale :)

Anbefales

Har gode erfaringer når jeg har vært der på vegne av barna: Hun prater MED barna og ikke over hodene deres og det har de gitt utrykk for at de setter pris på. De føler at hun lytter til dem.
Jeg er også fornøyd med henne som lege.

Den beste legen som finnes!!

Nidhi er en lege som lytter og er empatisk! Jeg og min datter bruker henne. Vi får alltid forklart ting i et språk som vi skjønner, hun tar tak i tingene og skal alltid til bunns når hun skjønner at noe er galt. Kan anbefale henne på det sterkeste!!

Hyggelig

Nidhi er hyggelig og flink. Hun snakker kanskje litt mye og er litt vanskelig og komme til ordet. Noen ganger er hun ganske stresset, og noen ganger har hun masse tid og det er fint. Føler vi har en god tone. Jeg skulle kunne ønsket litt bedre til rettelegging av behandling og medisiner. Men alt i ett er jeg fornøyd.

Utrolig blid, hyggelig , varm og forklarende

Ble møtt med hyggelig og varm velkomst. Etter jeg forklarte mine klager så forklarte hun detaljert i ett språk JEG skjønte.
Pratet meg meg i en troverdig tone som fikk meg til å stole på henne.
En fantastisk lege som har gitt meg en følelse at her er jeg velkommen og at hun er der for meg.
Kommer aldig til å bytte lege for her blir jeg lyttet på.
Anbefalles sterkt.

nei

har konsultert legen om veldig hoste, fikk beskjed om at jeg måtte slutte å røyke, etter 3 uker fikk jeg brev om at jeg hadde kikhoste, men nå er det for sent å få behandling.... hun hadde visstnok forsøkt å ringe, min mobil viser ingen tapte anrop.

neste gang, smerter i fot, dette er visst også relatert til røyking iflg. lege, det er relativt skjelden jeg røyker med foten, foten er etter et drøyt år fremdeles ikke bra. det skal nevnes at jeg fikk noe hjelp og lindring fra Gallus Og Plesner på Strømmen, men problemet er fremdeles ikke løst.

siste gang manglende stemme grunnet luftveisinfeksjon iflg. første lege, fikk hostesaft, uke 2 skyldes dette utvilsomt røyking, sitter nå å lurer på hva som hender i uke 3.

min vurdering av legen er mangler empati, mangler forståelse og mangler all kompetanse en lege skal ha,

har byttet fastlege

vil ikke gi en stjerne til vurdering!

Ikke anbefalt

Meget flink til å forholde seg til fysiske plager, men tar seg liten tid til å undersøke grundig om det skulle være snakk om noe utenom A4-plager. Jeg har slitt alvorlig psykisk og det ble forverret etter behandlingen jeg mottok av denne legen. Hun bagatelliserte problemet kraftig og hørte ikke på det jeg hadde å si. Dette opplevdes veldig vondt og nedverdigende og det var vanskelig å måtte finne ut av alt på egenhånd uten støtte fra noe hold.
Hold dere unna.

Min beste fastlege noensinne

Nidhi Kumar er både svært hyggelig, profesjonell og dyktig. Har aldri hatt en fastlege som er så nøyaktig og forståelsesfull som henne. Ved konsultasjoner hos henne blir jeg ivaretatt på den beste måten. Legekontoret er som alle andre legekontorer til tider svært hektisk men for det så opplever jeg den beste servicen. Nidhi Kumar kan sterkt anbefales!!!

Den beste av de jeg har hatt

Flink til å kommunisere med pasientene, og veldig hyggelig å prate med. Tar hensyn til alt, og jeg føler meg veldig trygg hos henne!

Lytter dårlig på hva pasienten sier!

Umulig å komme frem på telefon til tider. Har opplevd henne som en som ikke lytter til pasienten, dårlig tid, og man kan føle seg overkjørt av en som
``vet bedre!``

Enig med pasient datert 21. september

Jeg er fullstendig enig med pasienten som skrev vurdering 21. September.
Jeg har ikke noe godt å si om henne.
Hun lytter ikke, og ser ikke helheten, mangler empati og er ikke hyggelig. Prater nedsettende.

Helt grei lege

Har blitt behandlet raskt og riktig. Forklarer raskt hva hun mener, isteden for å "gå rundt grøten" som jeg har opplevd hos andre leger. Kan annbefales som lege.

Flott og dyktig lege

Dette er en lege jeg har hatt i mange, mange år. Flink til å lytte og se på helheten. Setter i gang de tiltak som er nødvendig og tar deg seriøst. Alltid imøtekommende og hyggelig :-)

Motsvar til vurdering gitt den 21. september 2012

Jeg kan gi dr. Kumar de aller beste skussmål. Jeg har alltid blitt tatt imot på aller beste måte. Hun har vist både profesjonalitet og empati. Min medisinske historie er kanskje ikke av de mest kompliserte, men jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i den krasse anmeldelsen hun fikk fra en annen pasient, datert 21. september 2012.

Styr unna!

Hold deg unna denne legen om du har mulighet. Hun er svært uprofesjonell og lite hyggelig, mangler empti og evne til å sette seg inn i andres situasjon.