Nidhi Kumar

Duevegen 5 2016 Frogner
Nidhi Kumar er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Nidhi Kumar

Dårlig service

8 av 10 ganger vi har boket time så har (sekretæren) ringt og avlyst termin et par timer før oppmøte.
Lang ventetid.
5 av 10 ganger møter man en vikar i stedet for fastlegen.
Dårlig service!!

Flink, Kunnskapsrik - Anbefales

Byttet fastlege grunnet flytting til en annen by. Veldig fornøyd med årene jeg har hatt Nidir som fastlege.
Hun er forståelsesfull, engasjert og meget kunnskapsrik.

Dårlig service!!

Jeg har aldri fått den hjelpen jeg ønsker når jeg har ringt! Alt skal være så vanskelig, og hver gang de skal sende i posten, mangler de frimerker. Jeg har kontaktet de på telefon og pratet med hun sekretæren som sitter i skranken. Har vært i kontakt med henne 3 ganger på 3 dager hvor jeg har forespurt MR bilder. Hun sier at de fikk bildene for over 1 mnd siden (uten å gi meg beskjed!!). Ber om at hun sender disse asap da en tredjeperson skal ha de. Hun virker irritert, og sier at hun ikke kan sende per post fordi de mangler frimerker. Hun prøver å sende på PasientSky, men kvdliteten på bildet (hun har tatt printscreen) er så dårlig! Hun sier at hun skal sende per mail. Etter 4 (!!) dager har jeg fortsatt ikke mottatt noe... Styr unna!! du får ikke den hjelpen du trenger! En gang måtte jeg dra på legevakten kl midt på dagen fordi fastlegen min ikke hadde TID! Sekretæren sa at jeg kunne komme uken etter, for da hadde fastlegen ledig tid... Jeg ringte kl 0810 (åpningstid) som de anbefaler dersom man trenger time samme dag... Dårlig service!!!

Veldig fornøyd gd

Jeg har hatt Nidhi Kumar som fastlege i mange år. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege før. Hun forklarer ting på en måte som får meg til å forstå, viser empati og er veldig forståelsesfull.

Skal noe trekkes ned så må det være at det alltid en forsinkelser. Sitter ofte mellom 20-40 minutter før jeg kommer inn til henne.

Aldri møtt

Umulig å få time hos henne. Ventet i mange uker på time, og når vi endelig står i luken får vi beskjed at legen er syk og de har ikke kunnet kontakte oss. Tilbyr ingen andre leger for å ordne opp i deres rot. Er det ikke vanlig for legekontorer å ha orden på pasientens personalia, pårørende, kontakt nummer osv. Har aldri opplevd at de ikke viste hvor en faktura skulle sendes??
Jeg har null inntrykk av legen, men ekstremt dårlig inntrykk av legesenteret. Bytter umiddelbart!