Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi er en av 70 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Meget uproffesjonelt administrasjon

Meget flink lege
Andre administrative problemer i helheten til klinikken:

Lang ventetid på telefon- opptil 23 minutter.
Får aldri svar på blodprøvene.
Må betale opptil 70 kroner for å få svar på blodprøvene
Pasientsky er brukt kun for å bestille resepter
Utrolig uhyggelige mennesker som sitter i resepsjonen

Mye borte, alltid opptatt

Flink i faget, men dårlig på service.
Hver gang vi har trengt hjelp, selvom vi har avtalt time i forkant så måte vi vente veldig lenge.
Få ganger hun har vært selv på jobb alltid et eller annet vikar som stiller opp.

Aldri i tide

Jeg bestiller alltid tine på morningen for å unngå forsinkelser, men hun er ALLTID forsinket likevel. Sekretæren sier hun har forsovet seg. I tillegg opplever jeg at timene ofte har blitt avlyst på varsel.

Man må alltid vente i minst en time. Hun haster gjennom timen, snakker strengt, men tar det medisinske alvorlig. Jeg oppleve at hun har kompetanse innen det meste medisinske og hun er flink med barn. Likevel veier det ikke opp for den nedlatende holdningen man tidvis blir møtt med, stresset under konsultasjonen og det at man absolutt alltid må vente lenge.

Imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik

Mitt intrykk er at Nidhi er en imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik lege. Føler meg særdeles tatt på alvor og ivaretatt. Kommer i tide og lytter godt. Sant at man må ta av seg på bena, men man får tøfler man kan benytte seg av og legekontoret er skinnende rent! Eneste man må vente litt på er å få tak i resepsjonspersonalet, tok ca 5 - 10 minutter å få svar den ene gangen jeg ringte, men veldig imøtekommende personale og super enkelt å få bestilt time (bare noen dager etter at jeg ringte).

Er der når du virkelig trenger henne

Nidhi er en fastlege jeg har brukt i mange år.
Hun er den legen du vil ha når du virkelig blir alvorlig syk. Ja det har vært litt mye forsinkelser noe jeg synes har bedret seg. Og ja som alle andre gjennom livet har også hun måttet melde at hun ikke kan komme på jobb slik at jeg ikke har fått den timen jeg har trengt. Men leger blir også syke og har også syke barn :-) Er svært kunnskapsrik, lytter og tar seg god tid. Er superfornøyd og vil absolutt anbefale henne. Hvis det er noe som hele legesenteret bør jobbe med er det resepsjon, og bevisstgjøring på at de som sitter i resepsjonen er førsteinntrykket og svært viktig for pasientene. Her føler man seg ikke alltid like godt ivaretatt.