Tine Robberstad

Autorisasjon (2012)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Tine Robberstad er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tine Robberstad

God og effektiv

Effektiv!!
Ålreit og god lege. Rett på sak - akkurat sånn som jeg vil ha det. Henviser/tar bilder og sender videre hvis det er noe hun er usikker på. Er selv bare til legen for «småting», men tiltak blir iverksatt når man ønsker det.

Dyktig lege som utstråler tillit og trygghet

Robberstad oppleves som profesjonell, kunnskapsrik, nøye og empatisk. Hun forklarer ting på en forståelig måte og kommer alltid med gode råd. Kan virkelig anbefales!

Ubehaglig time

Kjenner meg dessverre veldig igjen i omdømmet fra 16 oktober "skuffet og trist". Følte meg ikke velkommen i det hele tatt, mer som en byrde... Veldig rar måte å snakke til meg som pasient på. Følte meg dum og ville bare forsvinne der ifra.

En medmenneskelig og profesjonell lege

Tine er en svært trygg person å gå til. Hun ser deg fra første stund, i tillegg har hun et veldig fint vesen og ikke minst med god humor.

Skuffet og trist

"Etiske regler for leger"

I. Alminnelige bestemmelser

§2

"Legen skal ivareta den enkelte pasients interesse og integritet. *Pasienten skal behandles med omsorg og respekt.*
Samarbeidet med pasienten bør baseres på gjensidig tillit og skal, der det er mulig, bygge på informert samtykke".

Jeg føler at dette blir ikke utført av denne legen i det hele tatt. Føler jeg kan ikke snakke åpent og dele mine plager på grunn av frekke begreper fra legens side. Vil ikke forstå og virker lei av pasienten. Så jeg føler meg bare veldig anstrengt og har litt frykt å snakke. Dette svekket min selvtillit til å åpne opp peoblemene jeg har. Har heldigvis flyttet og fått et annet lege.