Anders Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2010)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

lite behjelpelig

Opplevde han som lite interessert i meg samt at jeg føler han ikke trodde på meg ved flere anledninger.
Ofte så føler jeg at han vil bare ha meg avgårdet så fort som mulig.
Er svært misfornøyd.

Pålitelig, imøtekommende og trygg

Etter å ha hatt tett oppfølging av Dr. Anders Øgrey Brandsdal i noen år, ser jeg han som den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Det tok et par konsultasjoner, før jeg klarte å slappe av og tørre å stole på han, men er utrolig glad for at han fikk en sjanse til å vise sin kompetanse. Jeg mener at han bryr seg og ønsker det beste for meg som pasient.

Har jeg noen utfordringer eller noe jeg lurer på, sender jeg han melding via e-konsultasjon og han gir rask tilbakemelding. Det samme gjelder hvis jeg trenger reseptfornyelse.

Han kjenner meg godt og nå er det ingenting som verken er flaut eller skamfullt å ta opp med han.

Anbefaler han på det varmeste.

Hyggelig lege

Til tross for at han er hyggelig så er jeg ikke helt fornøyd. Virker uinteressert og litt likegyldig. Mottaket på senteret scorer ikke veldig høyt.

Hyggelig og flink

Var hos Brandsdal første gang i forbindelse med helseattest for sjøfolk og opplevde han som en imøtekommende og hyggelig fyr.

Byttet derfor til han for å ha en lege i byen. Har hatt konsultasjon i forbindelse med syster i testiklene og følte meg veldig godt ivaretatt. Fikk raskt time og god veiledning. Henvisning til spesialist og god oppfølging av prøveresultater.

Uerfaren, uprofesjonell og nedlatende

Anders Øgrey Brandsdal hadde vakt på legevakten, og skulle vurdere min tilstand der. Jeg har en mangeårig kronisk kompleks smerte tilstand med eget smerteteam, og hadde nylig startet på en ny medisin.
Han ble forklart tidligere situasjon/ samt nåværende, og ble bedt om å lese journal.
Men til tross for dette var han meget nedlatende både mot meg som pasient og mot min pårørende jeg hadde med.
Han mente jeg ikke var dårlig og burde "bare" slutte på medisinene. Jeg forklarte at det kan jeg ikke, da disse er livsviktige for meg for å overleve.(en kreftmedisin)
Jeg hadde svært lav puls, lavt blodtrykk og var uttørket, noe som jeg forklarte var en bivirkning av medisinen.
Etter hver fikk jeg han til å videresende meg til akutten. Det endte med innleggelse for bl.a intravenøst veskebehandling i 5 dager.
Jeg kan IKKE anbefale denne arrogante, uerfarne, uprofesjonelle og nedlatende legen for noen.
Jeg har vært borti veldig mange fantastiske leger og spesialister, og Anders Øgrey Brandsdal er noe av det verste jeg har vært borte i!