Peter Daniel Kryvi

Autorisasjon (2013)

Peter Daniel Kryvi er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Peter Daniel Kryvi

Trygg og interessert

Beste fastlegen jeg har hatt, synd han nå er i permisjon.

Virker oppriktig interessert, og gir aldri inntrykk av at han har dårlig tid. Selvsikker, samtidig som han er forståelsesfull og lyttende. Har alltid følt at jeg blir ivaretatt godt av han.

Lite sammarbeidsvillig

Kan desverre ikke anbefale denne legen. Følte ikke legen tok meg på alvor og gjorde en dårlig jobb. Dette fikk svært dårlige konsekvenser for meg. Da jeg gjorde legen opperksom på dette fikk jeg en arrogant og lite empatisk oppførsel i retur.

Dyktig og hyggelig

Har hatt Peter som fastlege i noen år og han er en særdeles hyggelig mann jeg på det sterkeste kan anbefale som fastlege. Dersom det er noe han er litt usikker på, henviser han til spesialist. Min erfaring er at han tar deg på alvor og jeg føler meg trygg og sikker på hans vurderinger. Dyktig lege som er svært god i jobben sin. Trist å måtte bytte lege grunnet flytting. Hyggelig legesenter, men tidvis litt utfordrende å komme gjennom på telefonen. Anbefales!

Imøtekommende og kunnskapsrik

Byttet fastlege for studentoppholdet mitt i Bergen og Peter Daniel Kryvi er den beste legen jeg har hatt. Hyggelig, imøtekommende og flink til å forklare hva som er problemet og hva som er løsningen, eventuelt andre muligheter som finnes der ut. Veldig fornøyd, anbefales.

Profesjonell, presis og seriøs

Jeg har vært til et par leger for min tilstand uten å bli tilstrekkelig undersøkt og utredet, og har gjerne blitt misforstått i den hektiske hverdagen legene ofte kan leve i. Med Dr. Kryvi er saken en annen, og det var ikke noe spørsmål om å bli undersøkt grundig og henvist videre med presis diagnostisering til følge. Du går ikke ut herifra uten å ende opp med å vite hva det er som skjer med helsetilstanden din og med riktig behandling til følge.

Du vil møtes av en lege som danner en god oversikt over din tilstand svært raskt og presist. Til og med min tilstand hvor symptombildet kan ligne en hel symfoni av andre diagnoser, havnet jeg på bare noen få konsultasjoner og undersøkelser til riktig spesialist for grundig utredning.

Han har veldig tydelig satt seg inn i og dedikert seg til faget han driver med og gjennomfører det med glans. Da han ennå er å regne for å være ung til lege å være så er jeg imponert over hvor profesjonell han er.

Man kan stole på at han har et nøkternt og bevisst forhold til bruk av legemidler og ikke vil sette deg rett på for mye symptomdempende medikamenter med mindre det faktisk viser seg å være en nødvendig del av behandlingen, men heller fokusere på langsiktige løsningsorienterte strategier for din helsetilstand med minst mulig risikofaktorer involvert.

Fem hele stjerner. Definitivt blant de beste, om ikke den beste legen byen har å tilby.