Bård Magne Nordheim Kvam

Autorisasjon (1995)

Bård Magne Nordheim Kvam er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

Trygg og forståelsesfull fastlege

Totalinntrykket mitt hos jessheimlegene generelt er ikke på topp, men når jeg kommer inn på kontoret til Bård Kvam, så er jeg i trygge hender.

Forferdelig

Dette må være helsenorge på sitt værste. Etter å ha stått 45 min i telefonkø får du beskjed om legen er aldri tilgjengelig. Men, hvis du ringer i morgen og stiller deg i kø kan du kanskje få treffe en annen.

Laaaaaaaang ventetid for å få time

Har prøvd ved flere anledninger å få time hos denne (min) fastlege, uten å måtte vente over 1 måned på å få time. Byttet til ny fastlege nettopp og håper det er mulig å få ned ventetiden til 1-2 uker, maksimum!
Hvis man har mulighet til å planlegge når man blir syk, er dette den perfekte fastlegen!

Enorm ventetid på time

Bestilte legetime 11.september. Fikk time 14.10. Dette er ikke tilfredsstillende. Å vente 33 dager er altfor lenge.

Ukonsentrert person

Jeg hadde ikke lest vurderinger på denne siden STOR TABBE. Akuratt som beskervet i 30.januar 2019. Men leste det nå som skal finne nye fast lege, i tilleg til det som står der veldig uryddig person og meget arrogant. Også hele klinikken virker arrogant jeg står der på venterumet(siden det er ikke nok plass å sitte) å hører at sekretæren krangler med pasienter som ringer og etterpå diskuterer om pasienten med de andre sekretærerene.(Alvorlig taushetsplikt brudd).
Det er så synd at det er så vanskelig å klage på helsevesenet og de gjør som de vil. Burde være sånn at man kunne selv bestemte hvem som man skal ha som fast legen sin og når de gjør feil man kunne gjøre noe med dem.Nå dere synes at man kan henvende seg til NPE men også hvis du får erstatning de fortsatt beholder joben. Det er bare hvis det har skjed noe seksuelt or drag misbruk de gjør noe med dem i de fleste tilfeller.