Bård Magne Nordheim Kvam

1 person

Bård Magne Nordheim Kvam er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

Uinteressert og arrogant

Hadde han som fastlege, men byttet raskt da jeg virkelig hadde brukt for legen. Virker helt uinteressert i meg som pasient og gir en utrygg følelse. Oppleves som svært arrogant og bedreviter.

Lite interessert.

Hadde denne personen som fastlege over flere år. Opplevde ofte at jeg måtte vente langt over avtalt tid før jeg kom inn. Siste gang jeg var hos ham ventet jeg i 2 timer. Da han endelig kalte meg inn, viste det seg at han hadde glemt å føre meg inn i listen for dagen. Hans første kommentar da jeg kom inn var "har du nå vondt i hodet igjen!". Brukte nye tid på pc'en og jeg opplevde ofte at han måtte hjelpe familiemedlemmer med matteleksen på telefon mens jeg var der! Etter siste besøk var jeg så frustrert at jeg gikk hjem og byttet fastlege for meg og hele familien.

Presis på tid og veldig grundig.

Ble hentet inn akkurat på minuttet da jeg hadde avtale. Tok seg god tid til å lese min lange journal, som var overført fra tidligere fastlege. Følte at jeg ble tatt på alvor, og det ble nøye vurdert videre tiltak og rekkefølge av disse. Dette førte sikkert til at neste pasient kom inn senere enn avtalt. Det skal jeg huske på neste gang jeg venter på et legekontor: " Vent med glede, det betyr at mine medmennesker har fått den oppmerksomheten de fortjener"

For deg som elsker venterommet!

Styr unna! ...med mindre du ikke liker å måtte vente fra 60 - 90 minutter på en legetime, der legen ikke bryr seg om hva du har å si, ville jeg styrt unna denne legen.
Har aldri opplevd at legen er mindre enn 50 minutter forsinket, uansett om timen er sent eller tidlig på dagen. Og når man først blir kalt inn er det ingen hjelp å få.
Servicen på legekontorets personell for øvrig er også elendig.

Lytter ikke til pasienten

Setter opp konsultasjon etter konsultasjon for ting som kunne vært løst der og da. Har også nektet plent å henvise til spesialist, noe som førte til at jeg måtte gå til privatpraktiserende spesialist. Ønsker ikke å føle meg ulykkelig etter hvert besøk hos fastlegen, så nå byttes det.