Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Uengasjert

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Jeg fulgte et familiemedlem til time hos ham. Han var ikke påskudd i det hele tatt.

Han snakker så lavt at det er umulig for eldre å høre hva han sier.

Det virker ellers som ham kjeder seg veldig som fastlege. Lite engasjert og lite empatisk.

Han ordnet med den henvisningen jeg ba om.

Raske tilbakemeldinger

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Hatt denne fastlegen i fire år og er fornøyd med at han tar det jeg sier og spør om på alvor. Hvis han ikke har svaret der og da, henviser han raskt videre til spesialist. Aldri blitt avspist med fraser eller bortforklaringer, får rask respons på e- konsultasjoner. Dette gjør at jeg er fornøyd og opplever at tilliten og samarbeidet fungerer.

God oppfølging!

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Har siste årene hatt behov for utredning av diverse plager, og er godt fornøyd med hennes oppfølging. Tar symptomer på alvor og sjekker ut mulige hypoteser, er også god på rask tilbakemelding. Liker godt at hun er ærlig og tydelig i tilbakemeldinger. Så får det heller være at stolene på venterommet gjerne kunne fått seg en rens….!

Uprofesjonell

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Selv om det er kort ventetid for å komme til legen, opplever jeg at legen ikke er tilstede eller hører på hva problemet egentlig er. Legen snakker heller om seg selv under legetimen, og jeg opplevde lite oppfølging. Anbefaler derfor dessverre ikke.

Har lite kontroll

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Følte meg absolutt ikke hørt. Ville ikke høre på mine bekymringer seriøst og følte meg som en idiot da jeg gikk derfra. Prøvde å forklare hva som var problemet og han så dumt på meg og klarte ikke komme med noen forslag til løsninger. Han hadde heller ingen kontroll over hva jeg allerede har selv om han hadde informasjon oppe på skjermen.
Veldig lite lyst å gå til han igjen ettersom jeg følte meg veldig sett ned på.