Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Fantastisk fastlege :) gir uttrykk for at ham bryr seg om deg og er veldig kunnskapsrik. Rask behandling av forespørsler sendt inn via helse Norge.

Og en veldig fin fyr rett og slett. Anbefales!

Uinteressert og sympatiløs

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

I møte med pasient som stod i livskrise, fremstår legen totalt likegyldig til hvordan det går. Spør kort og godt om hvor lenge pasienten vil ha sykemelding, og så får pasienten det hen ber om.

Styr unna

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Har i utgangspunktet vært helt ok fornøyd med han, men det er også fordi jeg sjeldent ser han.

Men nå må jeg advare. Jeg ventet i 26minutter over tiden.. så ingen pasienter som kom ut av hans kontor og de ansatte fortalte at han ofte er sen.. jeg gav han beskjed om hvor sen han var og han svarte med: «du kan alltids dra på Legevakten». Og fortsatte å være sur resten av timen. Det minste du kan forvente av folk når de er sen er: «beklager at jeg er sen og at du måtte vente».

Fjern, distre og faglig usikker

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Opplever at legen utviser dårlig kommunikasjon og faglig usikkerhet. Legen har ved gjentatte ganger vært sent ute til timen/jobb, og har også glemt avtalt time. Ved legetime benyttes tiden i all hovedsak til å "google" taust, deretter fulgt opp av opplesende tekst på tema fremfor selvstendig vurdering/utspørring av medisinsk utfordring. Legen stiller særlig svakt på kvinnehelse, men også på andre allmenne medisinske problemstillinger. Det blir typisk svart med at dette er helt normalt, eller er psykisk. Terskelen for å bestille time er derfor høy...

Den beste

Lege: Jelena Vlku-Danjec Skrevet

Jelena er den beste legen. Hun er kunnskapsrik og empatisk. Du føler deg i de beste hender, og blir trygg på hennes råd og vurderinger.
Hun bryr seg virkelig!