Åshild Johanne Myklebust

Autorisasjon (2014)

Kommunelegane Voss kommune Telefonnummer56 53 30 6056 53 30 ...
Gurid Almenningens plass 1 5704 Voss
Åshild Johanne Myklebust er en av 19 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Åshild Johanne Myklebust

Klart beste fastlegen eg har hatt

Føler meg viktig og hørt i møte med hun.. noe som eg ikke har opplevd før.. noe som er viktig med min bakgrunn i lang kontakt med helsevesenet.. ærlig er hun også. Holdt alt hun har lovet å prøve å hjelpe meg med.... hun skulle vært "pensum i hvordan leger behandler pasienter " i utdannelsen til framtid komme leger. Føler meg utrolig heldig som har hun som fastlege.

Kan bli bra lege vist hun ser helheten til den personen som skal behandles!

Er ganske flink faglig men ser ikke helheten i det som kan være et vanskelig for en pasient,men kan komme seg det etterhvert som hun praktiserer. Er viktig og ta pasienten på alvor samme om de kan virke som en bagatell for hun som lege.Men som kan være svært krevende for en pasient og leve med,som har slitt med en sykdom i mange år.

Beste fastlegen eg har hatt

E heldig å ha hun som legen min. Føler meg som at hun bryr seg virkelig om meg. Noe som er nytt for meg . Lytter og tar seg tid til å høre på meg. (Også nytt for meg) opplever hun som dyktig lege med erfaring tross av en alder på 36 år.

Trygg og lytter til pasienten

Inntrykket av Åshild Myklebust er at hun tar pasientene sine alvorlig, lytter og er forståelsesfull.

Flink og grundig!

Den beste doktoren eg har vore til. Lyttande, grundig og flink! Det var kort ventetid for å få time, og legen hadde god tid dåeg var på kontoret.