Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Autorisasjon (2005)

1 person

Sandens Medisinske Senter Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ...
Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S
Jørgen Nicolay Hægg Christiansen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Oppfører seg ikke som en lege

Hadde denne legen før...Han oppførte seg som en advokat fra motstridende part 😠
Glemte å sende sykemeldinger ofte og henvisning så måtte purre ofte. De i resepsjonen beklaget seg gang på gang...

Har også hatt videomøte bare for å bekrefte det ikke er bare meg som synes dette ( samboer tilstede )
Ikke en lege du går til om du trenger hjelp med Nav.
Grei om du bare trenger resepter, noe han villig skriver ut.
Er også sykt lang ventetid ( ofte en time eller mer for sen )

SUPER FORNØYD!

Da legen som jeg hadde her på Sandens plutselig forsvant 1 des 2021 til et annet legesenter og overtok en praksis der. Ja, da ble vi på hans liste her stående uten lege - og det har ikke kommet noen ny til nå.
(Skjønner godt at han flyttet den vi hadde da kona er på det legesenteret.)
Da høsten kom nå og enda ingen ny lege i sikte satte jeg meg på vent hos dr Christiansen her ved Sandens og der fikk jeg napp .kunne ikke være mer heldig. Har vært hos ham et par ganger og er stor fornøyd.( For meg ble det som natt/dag i forhold til før.)
Så det flere skriver her at dr Christiansen er en super flott lege kan jeg si meg helt enig i.
Også helsesekretærene/sykepleier er flotte.

Utrolig dyktig! Men altfor lite helsesekretærer

Jørgen er en utrolig dyktig lege, han ser ikke bare problemet du kommer med, men han ser hele deg! Han er grundig og tar heller en prøve for mye, enn for lite. Han lytter og bruker til på å se pasientene sine. Det eneste som er synd, er at han er sjeldent tilgjengelig. Han har så mange pasienter, at det er vanskelig å få time hos han med mindre du bestiller flere uker før. Og skal du prøve å få kontakt med helsesekretærene på tlf eller pasientsky, må du virkelig smøre deg med tålmodighet. Tlf er ofte stengt pga sykdom blant ansatte, og ofte går det en dag eller 2 før du får svar på pasientsky, her må du i tillegg mase når de ikke gjør det de sier de skal gjøre. Dette er utrolig synd, og problemet er nok mangel på ansatte.

Trygg og lyttende.

Omtenksom og lyttende, behagelig og høflig. Virker genuint interresert og faglig dyktig uten arroganse som ofte er tilfelle innen dette yrket.

En fantastisk lege

Helt utrolig dyktig i sin jobb. Her føler man seg trygg, blir både hørt og sett. Anbefaler denne legen på det aller varmeste 😄👍