Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Tlf: 38 00 66 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørgen Nicolay Hægg Christiansen er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Anbefales

Min lege siste 5 år. Kunnskapsrik. Ser pasienten og dyktig til å skape dialog. Meget populær lege, derfor tar det tid å få time.

Utrolig fornøyd

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, og Jørgen er uten tvil den beste jeg har hatt.

Han er rolig, vennlig og imøtekommende når man er inne til konsultasjon. Han stiller gode oppfølgingsspørsmål og fremstår som svært kunnskapsrik. Her kan man være trygg på at svarene og informasjonen man får er korrekt.

Jeg føler meg hørt, og er trygg på at jeg får god oppfølging.

Det er en noe lang ventetid på legetime på Sandens medisinske senter - har opplevd å ringe for å bestille time og bli tildelt en time over to uker senere.... Vil likevel si det er verdt ventingen.

Flink lege.

Flink lege som alltid tar deg på alvor når du kommer, veldig hyggelig og komfortabel å gå til. Litt vanskelig å komme igjennom på telefon, og litt lang ventetid noen ganger, men ellers veldig fornøyd.

Utrolig profesjonell og menneskelig lege

Jørgen er en sånn lege som alle skulle hatt, kunne ikke fått en bedre fastlege. Blid, humor, tar deg på alvor ,blir hørt og sett og holder avtaler om å ringe tilbake. Føler meg veldig trygg med han som lege både med hensyn til fysiske og psykiske lidelser. Han er bare BEST😄

En god støtte!

Christiansen har vært min fastlege i tre år og har hele den tiden vært utrolig flink! Jeg har vært gravid og var jeg ofte til kontroll. Han var en god støttespiller og anbefaler han på det varmeste.

Veldig fornøyd

Anbefaler han på det varmeste! Har vært på jakt etter en god lege, og prøvd fler forskjellige. Nå reiser jeg langt for å fortsette hos Christiansen. Tar tid, lytter og er interessert i å hjelpe! Kan være mange minutter ventetid på tlf der, og til tider uvennlige (antagelig stressa og slitne) kontordamer..

Flink lege

Et veldig godt inntrykk av Jørgen. Virker dyktig, tar seg god tid, og lytter. God kontakt mellom Pasient og Lege.
Kontoret hvor han har sin praksis lider litt av innkjøringsproblemer etter en flytteprosess, og kunne hatt et noe blidere møte mellom administrasjon og pasienter.

Veldig hyggelig lege

Første gang hos ny fastlege. Veldig positiv opplevelse.Han så meg, hørte på meg og snakket med meg. Ikke bare opptatt med å lese og skrive på datamaskinen. Også sykepleierne var hyggelige og hjelpsomme.

Flink lege!

Lyttende og empatisk lege. Hjelper deg med en gang!
Det viktigste egenskapen en lege bør ha er å kunne ta pasientene på alvor og lytte. Det er tross alt pasienten som først og fremst kjenner sin egen kropp best, og det vil du merke når du er hos denne legen.Han er snill og viser respekt.
Anbefales på det varmeste!

Anbefales på det varmeste

Kommer ikke til å bytte mer nei - hos Christiansen er man trygg. Han er oppriktig intereessert i deg som pasient, menneske og har en varm og tillitsvekkende oppførsel. Hvis du er på utkikk etter ny fastlege i Krstiansand, stopp å lete - bytt til her mens det fremdeles er ledig/mulig.

imponerende lege

Er den beste fastlegen jeg har hatt angrer ikke for å ha byttet til han.
passer godt på og er god å hs

Den beste og mest profesjonelle jeg har hatt.

Legen er meget nøye ved undersøkelser, er høyst profesjonell og holder det han lover, som å ringe tilbake om problemer som kan løses.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Han er en veldig hyggelig og dyktig lege, som ikke er redd for å sende en pasient videre til spesialist eller nærmere undersøkelser når det trengs. Lett å prate med, har en lun humor, og lytter når det trengs. Alle på legekontoret er hyggelige og dyktige, og etter at de fikk nye lokaler i Sandens senter er det god plass også. Kan virkelig anbefales.

En lege som er kommet på rett hylle i livet

Legen er grundig i sitt arbeid og virker meget interessert i hva han gjør. Dialogen med pasienten er meget god. Han viser interesse for sin pasient og det føles trygt. Han nøler ikke med å sende en videre til spesialist.

God og trygg

Enkel å kommunisere med. Lytter, og er enkel å snakke med. Gir tillit.