Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Autorisasjon (2005)

Sandens Medisinske Senter Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ...
Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S
Jørgen Nicolay Hægg Christiansen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

God lege i starten, men så sviktet det

Oppleves ved første inntrykk som en helt vanlig og kompetent lege, for standard undersøkelser og sykdom, og er også hyggelig og trygg. Men hvis du skulle være så uheldig å bli syk med noe han ikke kan spesielt om, eller ikke finner utav, kan du risikere at han ender opp med å ikke ta deg på alvor lenger. Du kan også risikere at han da mener symptomene dine er innbilte; at han rett og slett ikke tror deg. Da er det bare å komme seg vekk, og finne en lege som evner å være selvreflektert, og ikke svikter deg ved første utfordring.

Uryddig

Brukbar lege, men det har lite å si for meg når det er mye rot ellers, må nesten alltid purre på de i PatientSky, flere ganger på ett år har de rotet bort frikortet mitt, det er ikke lett å komme igjennom på telefonen, det er bare ledige timer 1 måned fram, ventetid er alltid minimum 30min.

Hyggelig men ikke tilgjengelig

Etter å ha hatt han som lege i et halvt år, har jeg nå valgt å bytte. Jørgen er hyggelig og tilsynelatende god i det han gjør, men jeg føler meg ikke ivaretatt her.
Det tar stort sett minimum 1 måned å få time. Du kan heller ikke ringe legesenteret (de har 30 min per dag åpent, hvor det er lang kø på telefon).
Videre har jeg slitt med diverse ting som har ført til at jeg har måttet ta diverse undersøkelser. Jeg får aldri svar på dette før jeg purrer i pasientsky-appen noen ganger - og da kommer det ofte et kortfattet svar, uten noe tegn til oppfølging, selv om problemene fortsatt er vedvarende. Så da har jeg måttet bestille ny time igjen, med nye 1 måneds ventetid. Holdt på med dette i 6 måneder nå, og orker ikke å ha det sånn mer.

Faglig dyktig

Jeg føler meg trygg hos legen og får gode svar på spørsmål jeg stiller, så slik sett er jeg for nøyd. Det som er utfordrende er tilgjengelighet, ofte en måned til ledig time, og ofte ventetid når man møter opp til bestilt time. Følte meg derimot godt ivaretatt en gang jeg møtte opp til akutt time, og så det gjør at helheten blir bra.

En dyktig lege som kan sitt yrke.

Har brukt legen i flere år, han er veldig dyktig og grundig i alt han gjør.
Det er ofte litt vente tid og ser ofte mange klager på dette.
Jeg har selv erfart jeg har trengt tid på legetimer langt utover tildelt tid..
så jeg har faktisk ingen ting imot å vente på og komme inn. Jeg er utrolig glad han bruker tid på sine pasienter og ikke forhaster seg.. så jeg venter gladelig når jeg selv har erfart at faktisk i blant har jeg også trengt mer tid en tildelt tid..
Han er en veldig grundig og kunnskapsrik lege som forklarer veldig klart og tydelig hva som skjer i de forskjellige forløpene.
Og han er veldig hyggelig og tillitsfull og står på for sine pasienter.
Så jeg håper virkelig vi har han mange mange år til..