Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S
Jørgen Nicolay Hægg Christiansen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Utrolig fornøyd

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, og Jørgen er uten tvil den beste jeg har hatt.

Han er rolig, vennlig og imøtekommende når man er inne til konsultasjon. Han stiller gode oppfølgingsspørsmål og fremstår som svært kunnskapsrik. Her kan man være trygg på at svarene og informasjonen man får er korrekt.

Jeg føler meg hørt, og er trygg på at jeg får god oppfølging.

Det er en noe lang ventetid på legetime på Sandens medisinske senter - har opplevd å ringe for å bestille time og bli tildelt en time over to uker senere.... Vil likevel si det er verdt ventingen.

Flink lege.

Flink lege som alltid tar deg på alvor når du kommer, veldig hyggelig og komfortabel å gå til. Litt vanskelig å komme igjennom på telefon, og litt lang ventetid noen ganger, men ellers veldig fornøyd.

Utrolig profesjonell og menneskelig lege

Jørgen er en sånn lege som alle skulle hatt, kunne ikke fått en bedre fastlege. Blid, humor, tar deg på alvor ,blir hørt og sett og holder avtaler om å ringe tilbake. Føler meg veldig trygg med han som lege både med hensyn til fysiske og psykiske lidelser. Han er bare BEST😄

En god støtte!

Christiansen har vært min fastlege i tre år og har hele den tiden vært utrolig flink! Jeg har vært gravid og var jeg ofte til kontroll. Han var en god støttespiller og anbefaler han på det varmeste.

Veldig fornøyd

Anbefaler han på det varmeste! Har vært på jakt etter en god lege, og prøvd fler forskjellige. Nå reiser jeg langt for å fortsette hos Christiansen. Tar tid, lytter og er interessert i å hjelpe! Kan være mange minutter ventetid på tlf der, og til tider uvennlige (antagelig stressa og slitne) kontordamer..