Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Sandens Medisinske Senter

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sandens Medisinske Senter Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ...
Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S
Jørgen Nicolay Hægg Christiansen er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Nicolay Hægg Christiansen

Overarbeidet og glemmer avtaler

Hilser ikke på meg første timen jeg har hos han. Glemmer å sende meg papirer som jeg har bedt om, spør sekteriatet 3 ganger via telefon uten at det skjer noe. Møter opp fysisk 2 ganger uten at det skjer noe mer. Sekreteriatet gir beskjed om at de skal mase mer og legger lapper på pulten hans ect... Gir beskjed om at jeg er avhengig av papirene innen en viss dato. Ingenting har skjedd.

Håpløst.

Har forståelse for at tider kan være hektiske, men dette blir for dumt.

Blir hørt, tar deg alvorlig.

En flink lege som tar deg på alvor. Lett å prate med. Tar seg god tid til deg. Ett minus er at det er litt vanskelig å komme i gjennom pr tlf.

Eledig pasienthåndtering

Forsøkt å nå fastlege pr telefon fire ganger på en uke. Ringer til slutt legevakt, som igjen ringer legen. Legevakt får tak i legen og jeg får beskjed om å komme inn. Blir så glemt på et undersøkelsesrom.

Dette er håpløst.

Anbefales

Min lege siste 5 år. Kunnskapsrik. Ser pasienten og dyktig til å skape dialog. Meget populær lege, derfor tar det tid å få time.

Utrolig fornøyd

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, og Jørgen er uten tvil den beste jeg har hatt.

Han er rolig, vennlig og imøtekommende når man er inne til konsultasjon. Han stiller gode oppfølgingsspørsmål og fremstår som svært kunnskapsrik. Her kan man være trygg på at svarene og informasjonen man får er korrekt.

Jeg føler meg hørt, og er trygg på at jeg får god oppfølging.

Det er en noe lang ventetid på legetime på Sandens medisinske senter - har opplevd å ringe for å bestille time og bli tildelt en time over to uker senere.... Vil likevel si det er verdt ventingen.